علت به هم ریختگی دفاع استقلال| نقطه ضعف شاگردان فرهاد مجیدی مشخص شد

مجید رضایی، پیشکسوت استقلال درباره تساوی یک بر یک استقلال برابر سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: بازی بدی نبود و همین که تیم توانست بعد از وقفه طولانی در بازی‌های لیگ و هم‌چنین دور بودن از شرایط مسابقه، نباید و یک امتیاز خارج از خانه را از یک تیم مدعی کسب کند، جای شکر دارد و اتفاق مثبتی تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: بازیکنان استقلال از شرایط مسابقه دور بودند و فکر می‌کنم هنوز هم اثرات حذف از جام حذفی در تیم وجود داشت و فکر می‌کنم تعدادی از بازیکنان هنوز در شوک حذف مقابل نساجی بودند. البته باز هم می‌گویم که مهم‌ترین نکته در این بازی نباختن بود و کسب تساوی در خارج از خانه بعد از مدت ها بازی نکردن بد نبود.

دلیل ضعف خط دفاعی استقلال چه بود؟

رضایی درباره ضعف خط دفاعی استقلال عنوان کرد: تغییرات برای هر تیمی اثرات منفی دارد و استقلال هم از این قضیه مستثنی نیست. با وجود رفتن مرادمند و یزدانی، وقتی رافائل سیلوا به تیم اضافه شد، کاستی‌های خط دفاعی تا حدودی بهبود یافت اما متاسفانه محروم بودن و غیبت این بازیکن در دیدار برابر سپاهان مشهود بود و جایش حس شد. او بازیکن تاثیرگذاری در خط دفاعی استقلال است و یکی ا دلایل اصلی مشکلات دفاعی استقلال در این دیدار، نبود سیلوا بود.

علت به هم ریختگی دفاع استقلال| نقطه ضعف شاگردان فرهاد مجیدی مشخص شد

این پیشکسوت ادامه داد: در بخش هجومی هم استقلال توسط سپاهان مهار شده بود. کناره‌های استقلال حتی با به زمین آمدن غفوری به جای حردانی، باز هم کارآمد نبود و این یکی از دلایلی بود که سپاهان توانست از استقلال امتیاز بگیرد.

این بازی می‌تواند نقاط ضعف تیم را به فرهاد مجیدی نشان دهد تا در 5 بازی آینده که برای تیم مهم است، آن‌ها را پوشش دهد و قهرمانی را برای هواداران استقلال به ارمغان بیاورد.

او در پایان درباره شانس قهرمانی استقلال با وجود دو بازی خارج از خانه برابر فولاد و مس در اهواز و رفسنجان عنوان کرد: من فکر می‌کنم که ما نه تنها به این دو تیم نخواهیم باخت، بلکه بااقتدار و بدون شکست قهرمان خواهیم شد. تیم از همان هفته‌های ابتدایی روی مدار پیروزی قرار گرفته و ذهینتی برد در بازیکنان ایجاد شده است. حتی در دیدار برابر سپاهان که استقلال خیلی هم خوب بازی نکرد، بازنده نشد و این نشان از ذهن قوی کادر فنی و بازیکنان دارد. استقلال قهرمان این فصل لیگ برتر است و می‌تواند آن را بدون شکست به دست بیاورد.