ژن قهرمانی در وجود ماست

حمید مطهری درباره دیدار فردا (دوشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ، اظهار داشت: ما دو بار با ذوب‌آهن در بازی رفت لیگ و جام حذفی بازی کردیم و برنده شدیم ولی این تیم با توجه به‌ بازیکنانی که نیم فصل جذب کرد، به نسبت قبل تفاوت چشمگیری کرده است.‌ ذوب‌آهن عقبه خوبی دارد و در گذشته تا فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافته است. آنها تیم قابل احترامی هستند و کادرفنی خوبی دارند. 

وی افزود: بازی سختی با ذوب‌آهن داریم اما شناخت کافی هم داریم و سعی می‌کنیم فوتبال‌مان را به آنها دیکته کنیم و سه امتیاز بازی را بگیریم.‌ موفقیت همیشه در قدم‌های بازیکنان پرسپولیس نهفته است. قبلا گفته‌ام ژن قهرمانی در بازیکنان پرسپولیس نهفته است. در بازی قبل با پیکان ۱۰ نفره شدیم و بازی را بردیم و نشان دادیم شخصیت خریدنی نیست. ما ثابت کردیم ۱۰ نفره هم‌ می‌توانیم برنده شویم اما آن بازی را فراموش کردیم و آماده بازی فردا هستیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: در بازی رئال مادرید و منچسترسیتی همه فکر می‌کردند منچستر صعود می‌کند ولی دیدیم چه اتفاقاتی در لحظه افتاد. باید کارمان را به نحو احسن انجام دهیم و با فراموش کردن بازی قبل سه امتیاز بازی فردا را بگیریم.

شخصیت خریدنی نیست

 
حمید مطهری پس از حضور کاروان تیم پرسپولیس در اصفهان، به دلیل تداخل زمان برگزاری نشست خبری و جلسه هماهنگی بازی، نتوانست در نشست خبری پیش از بازی شرکت کند.