فجر یک قدم به سقوط نزدیک‌تر شد

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با گرفتن یک امتیاز ارزشمند از فجرسپاسی در شیراز، همچنان با ۲ امتیاز اختلاف، بالاتر از این تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فجرسپاسی شیراز و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه دوشنبه شب در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند که در پایان تساوی بدون گل حاصل شد.

هر ۲ تیم رقابت سختی با یکدیگر برای بقا در لیگ برتر داشتند و همین حساسیت‌های این مسابقه را بیشتر کرده بود. فجرِ میزبان که با لباس یکدست مشکی در زمین حاضر شده بود تمایل بیشتری برای رسیدن به گل داشت و شاگردان رضا مهاجری بدشان نمی‌آمد با یک امتیاز از شیراز خارج شوند.

فجر صاحب چند موقعیت خوب شد که بی‌دقتی مهاجمان و عملکرد خوب مدافعان و دروازه‌بان نفت مانع از گلزنی تیم مجتبی سرآسیایی شد. در سوی مقابل تیم میهمان نیز از روی ضد حمله به چند موقعیت دست یافت که گلی در بر نداشت.

فجر یک قدم به سقوط نزدیک‌تر شد

با این تساوی فجر با ثبت یازدهمین تساوی این فصل خود ۱۷ امتیازی شد و موقتا در رده پانزدهم باقی ماند. نفت نیز در ادامه روزهای خوب خود با محمدرضا مهاجری ضمن ثبت سومین هفته بدون باخت ۱۹ امتیازی شد و بالاتر از فجر در جایگاه چهاردهم ایستاد.

ترکیب فجرسپاسی 

ایمان صادقی، رضا علیاری، امید منصوری، محمد زینالی، عرفان معصومی، علی نبی‌زاده، میلاد کمندانی، محمد کاظمی، شهرام گودرزی، حسین مهربان، احمدرضا زنده‌روح.

ترکیب نفت مسجدسلیمان 

علی محسن‌زاده، علیرضا دغاغله، مهران امیری، میرهادی میرجوان، امیر روستایی، میثم نقی‌زاده، حسن مرادی‌فر، مجید عیدی، مهدی هاشم‌نژاد، میلاد باقری، سیدمحمد خرم‌الحسینی.