تشویق تارتار توسط استقلالی‌ها!

 تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان شهرخودروی مشهد در ورزشگاه آزادی است.

* تیم داوری این مسابقه برای ورود به ورزشگاه مقابل درب تونل دچار مشکل شد. به دلیل اینکه از تیم داوری تنها کمک داور دوم کارت به همراه داشت، مسئولان انتظامی از ورود داوران جلوگیری کردند. در این بین حسن اکرمی داور مسابقه به جروبحث با مأموران حراست پرداخت. ممانعت از ورد داوران به داخل ورزشگاه ناراحتی و دلخوری آن‌ها را در پی داشت و آن‌ها به نیروهای حراست اعلام کردند باید هرچه زودتر وارد استادیوم شوند. در ادامه حضور هدایت ممبینی و وساطت او برای هماهنگی‌های لازم باعث شد تا داوران مسابقه پس از دقایقی معطلی وارد ورزشگاه شوند.

*داود سید عباسی سرمربی شهرخودرو نیز با حضور مقابل در تونل پس از انجام هماهنگی لازم، یکی از اقوام خودش را به داخل ورزشگاه برد.

* یک‌ هوادار معلول استقلال در کنار نیمکت این تیم نظاره گر تمرین شاگردان مجیدی پیش از بازی بود.

* تیم شهرخودرو زودتر از بازیکنان استقلال برای گرم کردن وارد زمین شد. این در حالی بود که دروازه‌بان‌های استقلال زیر نظر بهزاد غلامپور مشغول گرم کردن بودند.

* صالح حردانی، سعید مهری، زبیر نیک نفس، آرمان رمضانی، عزیزبک آمانوف، ابوالفضل جلالی، سبحان خاقانی و سینا سعیدی فر، نیمکت نشینان استقلال در این دیدار هستند.

* حدود ۱۵هزار هوادار روی سکوهای ورزشگاه آزادی مشغول تشویق استقلال و بازیکنان این تیم هستند. حدود ۵۰نفر از هواداران شهر خودرو نیز در ورزشگاه حضور دارند.

تشویق تارتار توسط استقلالی‌ها!

* سیدحسین حسینی دروازه‌بان اول آبی‌ها که در این بازی محروم است، هنگام گرم کردن تیم با لباس شخصی کنار زمین حاضر شد و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

*هوادارن استقلال در ورزشگاه آزادی مهدی تار تار سرمربی ذوب آهن را که تیمش در اصفهان مقابل پرسپولیس به تساوی رسیده بود را تشویق کردند.