واکنش رئیس صدا و سیما به بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون

پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره نقش صدا و سیما در اجرای نظام پرداخت یارانه‌ها گفت: یک اقدام ضروری و لازم است که باید در اقتصاد کشور اتفاق بیفتد. صدا و سیما تریبون خود را برای تبیین این طرح و اطلاع رسانی در مورد آن و انتقال دیدگاه‌های مردم به مسولین و انتقال توضیحات و تبیین مسوولین به مردم در اختیار دولت قرار داده است. ما از همه ظرفیت‌ها  استفاده می‌کنیم که حداکثر استفاده رسانه ای ممکن برای برقراری ارتباط بین مردم و مسولین در اجرای این طرح فراهم شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای شما کمک معیشتی واریز شده است؟ گفت: خیر. ما باید  مراجعه کنیم بلکه اسم ما را هم به سیستم وارد کنند. باید بررسی کنیم ببینیم که چرا جزو ۱۰ درصد نیستیم. 

واکنش رئیس صدا و سیما به بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون

جبلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه صدا و سیما در خصوص مجری‌هایی که ممنوع التصویر هستند و یا با اتفاقاتی از صدا و سیما رفتند، چه تدبیری می‌اندیشد و در مورد بازگشت عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما چه تصمیمی گرفته می‌شود؟ گفت: در دوره تحولی جدید در صدا و سیما، بارها گفتم و باز هم می‌گویم آنتن صدا و سیما برای نزدیک شدن بیشتر به  مردم و دادن عرصه به سرمایه‌های ارزشمند باز هست و این امکان وجود دارد. در این دوره ما تلاش خواهیم کرد که حداکثر امکان استفاده از تریبون رسانه ملی برای نزدیک‌تر شدن به مردم فراهم شود.