ناراحتی شدید بازیکن دوست داشتنی از پرسپولیس

محمد انصاری در حاشیه اختتامیه جشنواره معرفی برترین‌های صد سال اخیر ورزش ایران، درمورد دور شدن پرسپولیس از کسب ششمین قهرمانی لیگ برتر اظهار داشت: اجازه بدهید درمورد باشگاه پرسپولیس صحبت نکنم اما این تیم در شرایط فعلی بیشتر نیاز به آرامش دارد. امیدوارم در هفته های پایانی خیلی خوب عمل کند تا دل هواداران شاد شود.

وی درمورد اینکه آیا تیم مس رفسنجان می‌تواند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد، گفت: مربی با دانشی مثل محمد ربیعی و بازیکنانی داریم که هر کدام از آنها یک ستاره هستند. عملکرد و نتایج خوب ما در این فصل، نشان دهنده این موضوع است  امیدوارم باشگاه قدر این نفرات را بداند و برای حرفه‌ای تر شدن تلاش کند. مس رفسنجان باشگاه خوبی است و امیدوارم مدیرانش بتوانند به بهترین شکل وظایف خود را انجام بدهند.

مدافع سابق  پرسپولیس  درباره آخرین وضعیت دریافت طلبش از این باشگاه و اینکه رضا درویش پیش از این به او اعلام کرده در صورت قطعی شدن انجام توافق برجام پولش را پرداخت خواهد کرد، توضیح داد: اکنون درویش در این محل(سالن همایش های سازمان صدا و سیما) حضور دارد. من با دریافت این پول می‌خواهم کار خیر انجام بدهم و امیدوارم این اتفاق خیر بیفتد و سنتی بین خیلی از بازیکنان شود. البته با چند بازیکن دیگر صحبت کرده ام و همه دوست دارند در این موضوع شریک شوند و عددهای ریز و درشت را در این کار خیر پرداخت کنند. البته این اتفاق نیازمند همراهی باشگاه ها و مدیران عامل است.

محمد انصاری

انصاری درمورد آخرین وضعیت پرداخت مالیاتش توسط باشگاه پرسپولیس گفت: اداره مالیات خوب به وظیفه اش عمل می‌کند. امیدوارم با مساعدت باشگاه پرسپولیس ما هم مانند همه مردم مالیات را داشته باشیم. البته ابتدا باید طلب های خود را بگیریم. البته اداره مالیات به این نکته توجه می‌‌کند که پول اول و آخر به دست بازیکن می‌رسد و امیدوارم با مساعدت درویش و پرداخت پولم بتوانم این مالیات را بپردازم.

وی درباره اینکه با وجود پارگی‌های متوالی رباط صلیبی اش امیدی به بازگشت خوب به فوتبال تا جایی که باز هم بتواند پیراهن تیم ملی را حتی در جام جهانی برتن کند، گفت: رباط صلیبی مصدومیت خیلی بزرگی است و امیدوارم برای هیچ فوتبالیست و ورزشکاری اتفاق نیفتد. من در حال حاضر مشغول بازتوانی هستم اما پارگی رباط حتی برای یک بار هم خیلی سخت است و سه بار پارگی آن واقعا شرایط را دشوار می‌کند. دوستان خیلی اصرار دارند با قدرت کارم را ادامه بدهم و برخی باشگاه ها محبت داشته و برای فصل آینده با من صحبت کردند. اگر شرایط زانویم خیلی خوب باشد باید از استعدادی که خدا به من داده استفاده کنم. با عمل جراحی خوبی که انجام دادم، شرایط پایم اکنون خوب است. بعد از گذشت پنج ماه می‌توانم بدوم اما باید جلوتر برویم و ببینیم چه شرایطی پیش می‌آید.