غفوری: ما همگی سرباز فرهاد مجیدی هستیم

وریا غفوری کاپیتان استقلال در پایان دیدار با فولاد در حضور خبرنگاران گفت: خدا را شکر فکر می‌کنم امروز استقلال یک بار دیگر شخصیت خود را نشان داد و ثابت کرد که لایق این قهرمانی و این جام است. هر چند که یک قدم دیگر مانده و همان‌طوری که آقا فرهاد گفت، در این چهار بازی باید به میدان می‌رفتیم، یکی را برنده شدیم و در سه بازی دیگر برای بردن وارد زمین می‌شویم تا به بهترین شکل ممکن بازی‌ها را تمام کنیم.

وی در واکنش به شایعات اختلاف با مجیدی گفت: هدف ما فقط و فقط قهرمانی استقلال است. شاید در هر مجموعه‌ای، هزاران اتفاق بیفتد و سلیقه‌های مختلفی باشد ولی شایعه هم پیش می‌آید و نمی‌شود جلوی آن را گرفت که خیلی از آنها نیز با قصد، هدف و جهت گیری‌های خاصی از سمت یک‌سری آدم معلوم الحال است. ولی همه چیز خوب است و با آقا فرهاد همگی یک تیم هستیم و همه سرباز ایشان هستیم. ان شالله که بتوانیم به هدفمان برسیم تا به بهترین شکل ممکن این بازی‌ها را تمام کنیم.

وریا درخصوص تنش‌های پایان بازی نیز پاسخ داد: من آنجا نبودم. طبیعی بود و ما بازی مهمی را بردیم ولی مثل اینکه بازیکن آنها از سیدحسین حسینی ناراحت بود که چرا خوشحالی کردید.

کاپیتان آبی‌ها درباره اینکه چه حسی از قهرمانی در لیگ برتر با استقلال دارد، گفت: من یک‌بار با سپاهان قهرمانی را تجربه کرده بودم ولی برای این جام خیلی زحمت کشیده بودیم. از هر زمان دیگری به قهرمانی نزدیک هستیم و امیدوارم با پیروزی در بازی بعدی، قهرمانی ما تثبیت شود.

غفوری: ما همگی سرباز فرهاد مجیدی هستیم

او درخصوص اینکه آیا قهرمانی استقلال می‌تواند در وضعیت اقتصادی طیفی از مردم را خوشحال کند، گفت: هر زمانی که من درباره مسائل اجتماعی و مدنی صحبت می‌کنم، برای من فوتبال در اولولیت نیست. جایگاهی که قرار گرفته‌ام، باید از آن استفاده کنم. هواداران ما با هزاران بدبختی بلیت را تهیه می‌کنند و ما را تشویق می‌کنند، در نتیجه ما باید زبان آنها باشیم.

وریا در پایان صحبت‌هایش گفت: عمر ما کوتاه است و باید سعادتمند زندگی کنیم. این حق مردم ایران است که سعادتمند زندگی کنند.