حامد لک افشاگری کرد/ عذرخواهی حامد لک از پرسپولیسی ها

حامد لک دروازه‌بانی است از نخستین روز حضورشپرسپولیس سعی داشت از فضای مجازی دور باشد و روی کارش تمرکز کند. اماحامد لک پس از اینکه در نخستین سال حضورش پرسپولیس به‌عنوان بهترین دروازه‌بان آسیا و همچنین لیگ برتر ایران معرفی شده، در فصل ۰۱-۱۴۰۰ شرایط متفاوتی را سپری کرده است.

حامد لک در چهار مسابقه این فصل لیگ برتر شرایطی را پشت سر گذاشت که رضایت بخش نبود و به همین دلیل از ترکیب سرخ‌پوشان فاصله گرفت اما پس از اینکه پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت، دوباره به جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش بازگشت. با این وجود آرامش لک خیلی طول نکشید و گل دوم سپاهان به او، این گلر را دوباره سیبل انتقادات کرد به طوری که یکی از مربیان پسرپولیس که سابقه زیادی نیز در این تیم نداشت با انجام مصاحبه ای لک را شدیدا سرزنش کرد. 

عکس حامد لک

همین اتفاق سکوت طولانی حامد را شکست و او جواب انتقاد هایی که به او و داوود فنایی شده بود را داد. 

حامد لک: در حدی نیستید که اسمتان را به زبان بیاورم

حامد لک در مصاحبه خود گفت: از روز اول که پیراهن مقدس تیم بزرگ پرسپولیس را پوشیدم، تصمیم گرفتم فقط روی کارم تمرکز کنم و هیچ مصاحبه‌ای نداشته باشم یا در فضای مجازی فعالیت آن‌چنانی نکنم؛ الان هم به خدا قسم نمی‌خواستم حرفی بزنم، ولی انگار نمی‌شود در مقابل صحبت‌های برخی افراد معلوم‌الحال سکوت کرد.

من اسم هیچ‌کسی را در مصاحبه‌ام نمی‌آورم، چون برخی افراد که در این مدت درباره پرسپولیس و شخص من و آقا داوود (فنایی) صحبت کرده‌اند، ۴-۳ ماه هم در این تیم نبوده‌اند که حالا خودشان را پیشکسوت یا مربی سابق می‌دانند! این‌ها در حد پرسپولیس نیستند که درباره آن صحبت می‌کنند. اگر کارنامه بازی و مربیگری آقای فنایی ۱۰۰ باشد، شما صفر هم نیستی. پس بی‌دلیل خودت را به پرسپولیس نچسبان و با دو، سه ماه حضور در این تیم، مدام به افراد اطرافت نگو که تیتر بزنند مربی سابق پرسپولیس فلان حرف را زد.

حامد لک: برای پرسپولیسی شدن به دیگران آویزان نشدم 

دروازه بان پرسپولیس گفت: خدا را شکر پس از ۱۲ سال بازی مداوم در لیگ برتر و حضور در تیم ملی، به تیم مورد علاقه‌ام رسیدم و برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس زجر و زحمت کشیدم و مثل این آقا آویزان این و آن نشدم. به کسی هم پول ندادم تا من را به تیم بیاورند.

حامد لک افشاگری کرد/ عذرخواهی حامد لک از پرسپولیسی ها

آقای فنایی با سابقه بازی و رزومه مربیگری در پرسپولیس حضور دارد، نه اینکه محتاج گلر‌ها شود تا به پرسپولیس برسد.

من روز‌های خوب و شیرینی در پرسپولیس داشتم و قهرمانی لیگ و فینال آسیا را تجربه کردم، ولی اگر قصوری در این فصل بوده و در سه، چهار بازی نتوانستم آنطور که می‌خواهم برای تیم محبوبم عملکرد داشته باشم، از همه پرسپولیسی‌های دوست‌داشتنی عذرخواهی می‌کنم.

اگر بخواهیم اسم پیشکسوتان و مربیان کارآمد پرسپولیس در تاریخ را نام ببریم، صد‌ها کتاب می‌شود که البته نام این آقایان در هیچ صفحه‌ای از آن جای ندارد. پس لطفا سکوت کنند و خودشان را وصله باشگاه بزرگ پرسپولیس نکنند. پرسپولیس بزرگتر‌ها و هوادارانی دارد که حرف یا انتقادشان را روی چشمانم می‌گذارم، اما این آقایان حق ندارند یک کلمه درباره تیم و شخص من یا آقا داوود حرف بزنند.

 از روزی که به پرسپولیس آمدم، فقط یکی، دو مصاحبه از من منتشر شد که آن هم در میکسدزون ورزشگاه‌ها بود وگرنه حتی به برخی رسانه‌ها و روزنامه‌ها که گفت‌وگوی خیالی از من منتشر کردند هم توجهی نداشتم و حتی آن‌ها را تکذیب نکردم، چون سرم به کارم بود، اما الان نیاز دیدم یک سری مسائل را درباره آن آقایی که درباره من و آقا داوود صحبت کرده، بگویم.

حامد لک: اگر فنایی صد باشد تو صفر هم نیستی 

دروازه‌بان پرسپولیس تصریح کرد:‌این آقای محترم که اصلا علاقه‌ای ندارم نامت را بیاورم، کارنامه تو با داوود فنایی حتی یک اپسیلون هم قابل قیاس نیست. اگر کارنامه بازی و مربیگری آقای فنایی ۱۰۰ باشد، شما صفر هم نیستی. پس بی‌دلیل خودت را به پرسپولیس نچسبان و با دو، سه ماه حضور در این تیم، مدام به افراد اطرافت نگو که تیتر بزنند مربی سابق پرسپولیس فلان حرف را زد!

با یک سرچ ساده می‌توانید ببینید که آن آقا چه سابقه‌ای داشته و کجا‌ها بوده و اصلا چطور وارد تیم‌ها شده است.

حامد لک یادآور شد: آقای فنایی با سابقه بازی و رزومه مربیگری در پرسپولیس حضور دارد، نه اینکه محتاج گلر‌ها شود تا به پرسپولیس برسد. آقای فنایی بازیکن پیدا می‌کند، اما برای شما برعکس بوده و بازیکن شما را پیدا کرده و به پرسپولیس آورده! این مسائل باید در فوتبال جمع شود تا برخی خودشان را پیشکسوت و مربی سابق پرسپولیس ندانند.

او تصریح کرد: کسی که بیشتر از فوتبال و بحث دروازه‌بانی به دنبال مسائل دیگر است، نباید درباره پرسپولیس اظهار نظر کند و البته یادش نرود در زمان مدیرعاملی آقای عرب، چطور محتاج این و آن شد تا او را به‌عنوان آخرین نفر به اردوی پیش‌فصل اضافه کنند.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره اینکه یک شب قبل از بازی اخیرشان مقابل سپاهان، ابراهیم شکوری در یک مصاحبه عنوان کرد حامد لک گزینه اول یحیی گل‌محمدی نبود، گفت: من در سال اول حضورم در پرسپولیس به قهرمانی لیگ برتر با بیشترین آمار کلین‌شیت تاریخ این تیم رسیدم، در آسیا آن عملکرد را داشتم و در یک بازی جام حذفی دربی هم هیچ گلی نخوردم و پنالتی گرفتم. درباره این مسائل آخر فصل به‌صورت مفصل صحبت خواهم کرد.