برای آبروی خودمان بازی می‌کنیم

میلاد باقری با اشاره به تساوی اخیر نفت مسجدسلیمان مقابل نساجی گفت: ما خیلی با برنامه و منطقی بازی کردیم و بدون توجه به اینکه در نساجی چه اتفاقی افتاده، کارمان را انجام دادیم. البته شکل بازی نساجی نسبت به قبل یک مقدار تغییر کرده بود ولی با این حال ما سوار بر بازی بودیم و شانس گل بیشتری هم داشتیم.

او در خصوص اینکه نفت MIS در دقایق آخر بازی با نساجی به گل رسید، ابراز کرد: در طول ۹۰ دقیقه به نظرم هفت، هشت موقعیت خطرناک داشتیم و بدشانسی ما بود که لحظه آخر گل زدیم. البته خدا را شکر که نباختیم، اما به نظرم می‌توانستیم برنده هم باشیم و کار را یک‌سره کنیم.

مدافع نفت مسجدسلیمان با تاکید بر اینکه برای آینده و آبروی خودمان بازی می‌کنیم، عنوان کرد: خدا را شکر تمام مجموعه نفت مسجدسلیمان همدل هستند. از نیمکت تا همه ارکان تیم اتحاد دارند و همه می‌خواهیم در سه بازی باقی مانده نتیجه بگیریم. می‌دانیم دلخوشی مردم مسجدسلیمان فقط و فقط فوتبال است و می‌خواهند تیم‌شان در لیگ بماند.

برای آبروی خودمان بازی می‌کنیم

باقری اضافه کرد: مشکلات مالی زیادی داریم و برخی از بازیکنان به قرض کردن از یکدیگر افتاده‌اند که امیدوارم این مشکلات هم برطرف شود تا تیم با تمام قدرت مقابل گل‌گهر قرار بگیرد و امتیازات لازم را بگیرد. امیدوارم افرادی که مقابل پول دادن به باشگاه نفت مسجدسلیمان را گرفته‌اند، یک هفته به این شهر می‌آمدند و در اینجا زندگی می‌کردند تا مشکلات ما را از نزدیک لمس کنند.