این بازی از استقلال و پرسپولیس سخت‌تر است!

امین پورعلی زننده یکی از دو گل تیمش در دربی کرمان بود؛ گل گهر این دیدار را با پیروزی دو بر یک به پایان رساند. کاپیتان گل گهر که بعد از مدت ها مقابل مس رفسنجان پایش به گلزنی باز شد در خصوص این پیروزی گفت: خوشحالم که فوتبال کرمان در این چند سال به اندازه ای پیشرفت کرده که بازی هایش، تعیین کننده معادلات بالای جدول لیگ برتر باشند. در بازی که هر دو تیم برای برد آمده بودند، کسب سه امتیاز سخت بود ولی هوشیارتر از حریف بودیم و برنده شدیم.

او در ادامه افزود: مس رفسنجان تیم پرمهره و موفقی در این فصل است که در جدول بالاتر از ما حضور داشت. این به حساسیت کار افزوده بود و فشار روی هر دو تیم بالا بود. مس در این دیدار از حمایت تماشاگران خود بهره می‌برد که با تشویق‌های خود کار ما را سخت کرده بودند. طبق برنامه پیش رفتیم و دو گل از حریف پیش افتادیم تا در نهایت 2-1 پیروز و به رده چهارم صعود کنیم.

این بازی از استقلال و پرسپولیس سخت‌تر است!

کاپیتان گل‌گهر درباره گلزنی دوباره برای این تیم در دربی کرمان مقابل مس رفسنجان گفت: هرکسی فوتبال بازی کرده می‌داند که هرچه فاصله میان دو گل زده برای یک نفر بیشتر می شود، کار هم سخت‌تر می‌شود. خوشبختانه در یک بازی مهم که تیم به گلم نیاز داشت این کار را انجام دادم و امیدوارم تا پایان فصل هم اگر شد، این کار را انجام بدهم.

گل گهر فردا در چارچوب هفته بیست و هشتم میزبان نفت مسجد سلیمان خواهد بود. پورعلی با تاکید به حساسیت بالای این بازی یادآور شد: این بازی از استقلال و پرسپولیس سخت‌تر است! حتما می گویید چرا؟ بعد از کسر هفت امتیاز ما سرپا ماندیم و دوباره خود را به جمع مدعیان رساندیم. هفته گذشته مس را بردیم تا به رده چهارم برسیم و حالا دوست داریم فصل را با همین رتبه به پایان برسانیم تا بهترین رتبه تاریخ را برای گل گهر کسب کرده باشیم. به همین دلیل بازی با نفت مسجد سلیمان از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به حساسیت بازی برای تیم حریف، قطعا فوتبال جذابی را شاهد خواهیم بود.