ماجرای کریم باقری و پرسپولیس به کجا می رسد؟

کریم باقری قدیمی‌ترین عضو کادرفنی پرسپولیس است، او ۷ سال در این تیم حضور داشته و مقبولیت قابل توجهی نیز بین هواداران دارد و با اینکه در روزهای گذشته انتقاداتی نسبت به باقری شکل گرفت، او همچنان جزو محبوب‌ترین اعضای تیم پرسپولیس محسوب می‌شود.

با این حال حضور همزمان باقری در پرسپولیس و تیم ملی، مسئله‌ای است که باعث شده تا آینده همکاری او در جمع سرخپوشان مبهم باشد. این در حالی است که کریم باقری فصل پیش قراردادش را به مدت دو سال با پرسپولیس تمدید کرد.

نکته مهم اینکه دراگان اسکوچیچ اعلام کرد که به زودی دستیاران او معرفی خواهند شد و باید دید که تصمیم اسکوچیچ و باقری درباره ادامه همکاری چه خواهد بود.

معمای کریم باقری پس از آن بیشتر مورد توجه قرار گرفت که دستمزد ۱.۸ میلیاردی او در تیم ملی با انتقاداتی مواجه شد اما با این حال همچنان بسیاری بر این باورند که حضور کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی در هر دو تیم به نظم و انضباط این دو و همچنین ایجاد حس همدلی بیشتر کمک می‌کند.

ماجرای کریم باقری و پرسپولیس به کجا می رسد؟

به هر حال باید دید باقری که در این سال‌ها همیشه حضور پیوسته روی نیمکت پرسپولیس داشته، چه انتخابی خواهد کرد و آیا در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی حضور خواهد داشت یا خیر.