بازیکنان طوری بازی کردند که انگار در خطر سقوط هستند

 تیم فوتبال فجر سپاسی از ساعت 20:30  امشب در آخرین دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر در ورزشگاه حافظیه به مصاف ذوب آهن رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید.

مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب‌آهن در نشست خبری اظهار داشت: روز گذشته گفته بودم بازی سختی خواهیم داشت. با توجه به کیفیت تیم ما بازی را طوری چیدیم که روی ضربات ایستگاهی کار کنیم و خدا را شکر با ضربه ایستگاهی به نتیجه رسیدیم.

وی افزود: تیم فجر فشار زیادی به ما آورد. فشاری که از نظر ذهنی روی بازیکنان فجر بود نمی‌گذاشت کیفیت خوبی داشته باشند و در ضربات آخر استرس داشتند.

بازیکنان طوری بازی کردند که انگار در خطر سقوط هستند

روز خوب دروازه‌بان و خط آخر ما بود که توانستیم یک پیروزی ارزشمند کسب کنیم. اشتباهات داوری اجازه نداد هفته‌های قبل نتیجه بگیریم امروز در مجموع داوری خوب بود و عادلانه قضاوت کردند. فجر دو بازی دیگر دارد و باید تا روز آخر بجنگد. هر چه قسمت باشد برای تیم های آخر جدول رقم خواهد خورد. از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم زیرا خوب بودند. امروز جوری بازی کردند که انگار در خطر سقوط هستند و به آن‌ها افتخار می‌کنم. این بازی و برد را به هواداران تیم تقدیم می‌کنم و به پرسنل زحمت‌کش کارخانه تقدیم میکنم.