مدافع ایرانی آلتای اسپور می‌تواند یک‌طرفه جدا شود

محمد نادری که سال گذشته پس از بازی فینال جام حذفی تصمیم به جدایی از استقلال گرفت و راهی آلتای اسپور ترکیه شد، پس از یک‌فصل حضور در این تیم می‌تواند قراردادش را فسخ کند و تصمیم دیگری برای آینده‌اش بگیرد.

این مدافع چپ که بلافاصله پس از دیدار فینال حذفی راهی ترکیه شد و با نظر مصطفی دنیزلی، به تیم تازه صعود کرده آلتای اسپور پیوست، حالا با سقوط دوباره این تیم به لیگ یک شرایط خوبی برای جدایی و همچنین دریافت مطالبات‌اش ازاین باشگاه ترکیه‌ای دارد.

محمد نادری که شروع خوبی در فصل ۲۲-۲۰۲۱ سوپر لیگ ترکیه داشت و در مجموع حضور ثابت و تعویضی در این رقابت‌ها ۲۴ بار به میدان رفت و موفق شد یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد، حالا در شرایطی قرار گرفته که به راحتی اجازه فسخ قرارداد یک‌طرفه با این باشگاه سقوط کرده را دارد.

مدافع ایرانی آلتای اسپور می‌تواند یک‌طرفه جدا شود

باشگاه آلتای اسپور ترکیه روز گذشته در خبری روی سایت رسمی خود عنوان کرده یکی از اعضای مجمع عمومی این باشگاه، باید مبلغ ۱۸۸ هزار یورو به محمد نادری پرداخت کند و این کار باید تا روز ۲۰ می ۲۰۲۲ (‌سی‌اُم اردیبهشت‌ماه) انجام شود چراکه در غیر این‌صورت، نادری قراردادش را فسخ خواهد کرد.

حال باید دید محمد نادری که مطالبات‌اش را از باشگاه ترکیه‌ای دریافت نکرده، تصمیم به فسخ قرارداد یک‌طرفه و دریافت کامل باقی مانده مبلغ قراردادش از آلتای اسپور گرفته یا قصد دارد در این شرایط به کارش ادامه بدهد.