به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، روبرتو دي ماتئو كه پس از اخراج آندره وياس بواس به صورت موقت هدايت چلسي را برعهده گرفته بود، با نتايج خوب خود سران اين باشگاه را متقاعد كرد او را به عنوان سرمربي دائمي تيم خود منصوب كنند.

رون گورلی مدیر اجرایی باشگاه چلسی در گفتگویی با وب‌سایت رسمی این باشگاه با اعلام این خبر گفت: وقتی دی ماتئو فصل گذشته موفق شد همراه با تیم به موفقیت‌های زیادی برسد و تاریخ‌ساز شود، همه متوجه توانایی‌های او شدند. به همین دلیل، مالک و هیئت مدیره چلسی خیلی مایل بودند که دی ماتئو به کار خوب خود ادامه دهد.

وی گفت: وقتی در ماه مارچ از دی ماتئو خواستیم هدایت چلسی را به صورت موقت عهده‌دار شود، او یک مربی جوان بود ولی نحوه رفتار او با ما، بازیکنان و کادر فنی و همچنین موفقیت‌هایی که کسب کرد باعثشد که تبدیل به گزینه اصلی ما در انتخاب سرمربی فصل آینده شود.

دی ماتئو نیز با ابراز خوشحالی از این موضوع گفت: از اینکه به عنوان سرمربی تیم انتخاب شدم واقعا خوشحال هستم. فصل گذشته موفق شدیم به دستاوردهای خوبی برسیم که در تاریخ این باشگاه بزرگ ثبت می‌شود. هدف ما این است که به این روند ادامه دهیم و من در حال حاضر روی برنامه‌های پیش‌فصل تیم کار می‌کنم.

چلسي در فصل گذشته با هدايت دي ماتئو به قهرماني جام حذفي انگليس و ليگ قهرمانان اروپا دست يافت.