چرا می گوئید پرسپولیس ناکام است

تیم فوتبال شهرخودرو ی مشهد در جریان هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا (سه‌شنبه) از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس است. داوود سیدعباسی سرمربی شهرخودرو در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: فردا با تیمی بازی داریم که قهرمان ۵ دوره لیگ بوده و دو بار به فینال آسیا رسیده و بازیکنان بسیار خوب و کادر فنی قوی دارد.

او ادامه داد: خوشحال هستیم با حضور تماشاگران بازی می‌کنیم. چرا می‌گویند پرسپولیس ناکامی است؟ چون نایب قهرمان شده به این تیم می‌گویند ناکام است. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام بدهیم.

پرسپولیس و شهر خودرو

وی افزود: روز اولی که به شهرخودرو آمدم، به بازیکنان گفتم که هیچ فشاری روی ما نیست. شاید هیچ‌کس باورش نمی‌شد این تیم روی پایش بایستید. من از بازیکنانم دفاع می‌کنم. همه از مشکلات ما خبر دارند و ما تنها جایی که مشکل نداشتیم بخش بازیکنان بود. ما از نظر امتیازی به حقمان نرسیدیم و بدشانسی هم دست از سر ما برنداشت. همه چیز علیه تیم ما بود و خوش اقبال نبودیم. هرچه بازیکنان در توان داشتند گذاشتند. از آن‌ها تشکر می‌کنم. مقابل پرسپولیس انگیزه داریم و تیم سخت‌کوشی داریم. ما رویایی فکر نمی‌کنیم. بازی به بازی پیش می‌رویم و به بازی بعدی فکر نمی‌کنیم.

سیدعباسی درباره حواشی پیش آمده در ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: جای تاسف دارد که در ورزشگاه‌های ما حواشی خاصی رخ می‌دهد. مقصر سازمان‌دهی غلط است. ما با فوتبال روز دنیا فاصله داریم. امسال دو تیم پر طرفدار کشور به آسیا نرفتند و خودتان بخوانید حدیث مفصل از این مجمل.