راز پنهان بازیکن مطرح استقلال را بشناسید!

گذراندن دوران خدمت سربازی سیاوش یزدانی،باعث شد تا استقلال خیلی زود رافائل سیلوا را به خدمت بگیرد. با توجه به این که استقلال زمان کمی را برای انتخاب جانشین یزدانی داشت، مجبور شد خواسته سیلوا مبنی بر قرارداد ۶ ماه را بپذیرد. با همه این‌ها عملکرد خوب این بازیکن در استقلال باعث شده تا آبی‌ها به دنبال تمدید قرارداد با او باشند.

سیلوا به واسطه این که مدافع مطمئنی در استقلال نشان داده، با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی فرهاد مجیدی مواجه شده است. با همه این‌ها، این بازیکن هنوز پاسخ روشنی به استقلالی‌ها در خصوص ادامه همکاری یا جدایی از این باشگاه نداده است.

در صحبتی که مسئولان باشگاه استقلال با رافائل سیلوا داشته‌اند این بازیکن نه حرفی در مورد جدایی خود زده و نه این اطمینان را داده که در استقلال می‌ماند. سیلوا مذاکرات نهایی را تنها به پایان فصل موکول کرده و به مسئولان استقلال گفته که بعد از جشن قهرمانی با آن‌ها مذاکرات جدی‌تر را دنبال خواهد کرد.

به هر حال جدا از این که فرهاد مجیدی هم تمایل به ادامه حضور شاگرد برزیلی خود در استقلال دارد، سیلوای برزیلی مورد اعتماد و علاقه هواداران آبی هم است. با همه این‌ها باید دید مدت زمان حضور او در استقلال بیشتر از ۶ ماه خواهد شد یا در نهایت او تنها تا پایان مدت قرارداد کوتاه ۶ ماه در استقلال حضور خواهد داشت.

راز پنهان بازیکن مطرح استقلال را بشناسید!

ناگفته نماند سیلوا در صورت تمدید قرارداد فقط حاضر است به مدت یک فصل دیگر قرارداد خود را امضا کند چرا که این بازیکن علاقمند به قراردادهای کوتاه مدت است تا بلند مدت. این موضوع راز پنهان این بازیکن برزیلی در نحوه کار او به حساب می‌آید!/میدان