مودریچ: دلیل این همه موفقیت این است که همگی عاشق رئال مادرید هستیم

رئال مادرید با شکست 1-0 لیورپول در فینال پاریس، برای چهاردهمین بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد و لوکا مودریچ هم پنجمین قهرمانی خود در این رقابت ها را کسب کرد.

به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، هافبک کروات در پایان بازی گفت:ما هنوز در مورد اینکه چه اتفاقی افتاده و چه دستاوردی کسب کرده ایم فکر می کنیم و غیر قابل توصیف است. این باشگاه بدون شک، بهترین است. همیشه این را می گوییم چون رئال مادرید به همین اندازه بزرگ است. هیچ تیمی بزرگتر از رئال مادرید نیست. همه تیم هایی که مدعی قهرمانی بودند را شکست دادیم.

بازیکنان برای این پیراهن و نشان بازی می کنند و فقط باید ببینید که هر جلسه تمرینی و هر مسابقه برای ما چه معنایی دارد. همگی عاشق این باشگاه هستیم و به همین خاطر این همه موفقیت کسب کرده ایم و نتایج خوبی داشته ایم.

برای من فتح 5 قهرمانی در لیگ قهرمان باورنکردنی بود اما با اینحال موفق به کسب این عناوین شدیم. امیدوارم در آینده جام های بیشتری در راه باشند. ما هیچوقت تسلیم نمی شویم و تا پایان باور داریم، و امروز هم همینطور شد. در نیمه اول خوب کار نکردیم، اما بعد از گلی که مردود اعلام شد، بازی خود را پیدا کردیم. در نهایت برنده مسابقه شدیم و تمام چیزهایی که اشاره کردم کلیدی بودند.

مودریچ دلیل این همه موفقیت این است که همگی عاشق رئال مادرید هستیم

گفته می شود که بعد از این بازی هم قرارداد لوکا مودریچ هم به صورت رسمی تا سال 2023 تمدید شده است.