یک پرسپولیسی جنجالی در جشن قهرمانی استقلال!

در ماه های گذشته یکی از پیشکسوتان تیم پرسپولیس در واکنش به نتایج این تیم که هربار پرسپولیس را از رسیدن به صدر جدول دور نگه می داشت، به شدت از سوی مدیران باشگاه مغضوب واقع شد.

وحید قلیچ یکی از دروازه بانان دهه شصت تیم پرسپولیس که با این تیم بارها در مسابقات مختلف به میدان رفته و جزو متعصب ترین بازیکنان پرسپولیس طی همه سال های گذشته به شمار می رفته پس از انتقادات تند نسبت به عملکرد حامد لک (دروازه بان این تیم) و مربی دروازه‌بانان فعلی پرسپولیس (داوود فنایی) این اواخر از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس در دایره خط قرمز پرسپولیسی ها قرار گرفت.

محمد محمدی معاونت جدید ورزشی باشگاه پرسپولیس نیز در اقدامی علیه وحید قلیچ نسبت به یکی از مصاحبه های او شکایتی را در دادسرای رسانه نسبت به این بازیکن اسبق تیم پرسپولیس ثبت کرد. ماجرا از این قرار بود که وحید قلیچ از زمانی که محمد محمدی (دروازه بان اسبق استقلال) به جمع مسئولان باشگاه پرسپولیس اضافه شد مطالبی را در ارتباط با اینکه چرا استقلالی ها باید درباشگاه پرسپولیس سمت بگیرند در صفحه شخصی اش عنوان کرد.

قلیچ سپس با انتصاب فرزاد آشوبی (که او نیز سابقه بازی برای تیم استقلال را در کارنامه بازی اش دارد) به عنوان مربی تیم نوجوانان پرسپولیس، رسما اعلام کرد که از این پس از تیم استقلال طرفداری خواهد کرد. تیمی که در همه دهه های گذشته نسبت به آن زاویه تند داشته و همواره با تعصب خاصی که به پرسپولیس داشته، پیشکسوتان باشگاه استقلال و حتی فرهاد مجیدی را در مصاحبه هایش مورد شدیدترین انتقادات قرار می داد.

همه اتفاقات یکی دو ماه اخیر دست به دست هم داد تاحالا وحید قلیچ رسماً اعلام کند که به اتفاق تعدادی از دوستان استقلالی اش قصد دارد فردا در جشن تیم استقلال شرکت کند. دروازه بان اسبق پرسپولیس که همواره یکی از متعصب ترین بازیکنان و پیشکسوتان این باشگاه به شمار می رفت در این باره در گفت و گویی کوتاه گفت: «یکی از دوستان استقلالی ام مرا به این بازی دعوت کرده تا هم مسابقه استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان را از نزدیک ببینم و هم شاهد برگزاری جشن استقلالی ها باشم».

وی افزود: «چه اشکالی دارد که یک ورزشکار پرسپولیسی قهرمانی را به رقیب استقلالی اش تبریک بگوید. اینها همه در مرام و مسلک پهلوانی است و هیچ ایرادی در آن وجود ندارد».

یک پرسپولیسی جنجالی در جشن قهرمانی استقلال!

شنیده‌ها از اطرافیان وحید قلیچ حاکی از آن است که او حتی قصد دارد در صورت امکان روی پیست تارتان حاضر شده و شخصاً قهرمانی استقلال را به فرهاد مجیدی تبریک بگوید. بی‌شک در صورت حضور قلیچ که یکی از متعصب ترین پرسپولیسی ها به شمار می رفته در استادیوم آزادی و در حاشیه جشن استقلالی ها، آن هم پس از ۹ سال، دروازه بان اسبق پرسپولیس یکی از چهره های پر سر و صدای آخرین مسابقه تیم استقلال در پایان فصل بیست و یکم لیگ برتر خواهد شد.