دوست دارم با نفت مسجد سلیمان ادامه بدهم

رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال گفت: بالاخره بعد از مدت‌ها یک شکل جدی کنفرانس مطبوعاتی را دیدیم چون در این مدت به هر دلیل در شهرستان‌ها استقبال خوبی نشده ولی  ما سعی کردیم تعهدمان به اصحاب رسانه را انجام بدهیم؛ فرق نمی‌کرد نتیجه چه بوده و الان هم در خدمت شما هستیم. استقلال تا الان توانسته رکوردش را حفظ کند و قهرمانی‌اش مسجل شده و جا دارد به آنها تبریک بگویم. ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم؛ ما به شایستگی توانستیم خودمان را از آن شرایط بحرانی جدا کنیم و نتایجی بگیریم که تیم‌مان را به یک ثبات نسبی برسانیم؛ الان می‌توانیم راحت‌تر در مورد نفت مسجدسلیمان صحبت کنیم. رساندن تیم  به این ثبات نسبی با توجه به کمبودهایی که وجود داشت کار دشواری بود. 

وی ادامه داد: چون برد رسانه‌ای امروز خیلی بیشتر است یک بار دیگر تاکید می‌کنم شهرهایی مثل مسجدسلیمان نیازمند این هستند که ساختار را بهتر بکنند تا هم تیم نفت بتواند با ثبات‌تر نتیجه بگیرد و هم تیم‌هایی که به‌عنوان مهمان به مسجدسلیمان تشریف می‌آورند بتوانند از شرایط اولیه استفاده کنند.

دوست دارم با نفت مسجد سلیمان ادامه بدهم

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد شرایط فنی دیدار با استقلال توضیح داد: استقلال قابلیت‌های بالایی دارد. هر تیمی نقاط ضعف و قوت دارد. درست است فرصت کمی بین بازی صنعت نفت آبادان تا استقلال داشتیم ولی سعی کردیم به لحاظ ذهنی و روانی روی بچه‌ها کار کنیم. امروز یک جلسه و فردا دو جلسه فنی داریم تا بچه‌ها را با شکل حمله و دفاع استقلال آشنا و بتوانیم باتوجه به بضاعتی که داریم از نقاط ضعف استقلال استفاده کنیم. ضمن احترام به تیم بزرگ استقلال تمام تلاشمان را می‌کنیم آن خط تیره را پاک کنیم.

مهاجری در مورد اینکه شرایط نفت برای بقا به نتیجه دیدار شهر خودرو و پرسپولیس وابسته است عنوان کرد: شرایط سختی است. قبل از اینکه به بحث ورود کنم، از روزی که مسئولیت نفت مسجد سلیمان را قبول کردیم، با مدیریت و مجموعه باشگاه صحبت کردیم و قرار شد به سمتی حرکت کنیم که اختیار کار دست خودمان باشد. خدا را شکر الان شرایط فنی و امتیازی تیم را نسبت به ۶ بازی مقایسه می‌کنم و می‌بینم که این اتفاق افتاده است. شاید شهرخودرو بخواهد دو بازی‌اش را ببرد ولی ما باید مقابل استقلال امتیاز بگیریم و با شرایطی که بچه‌ها دارند و میل به خواستن برای بقا تیم متحول شده، لطف داشتند، تلاش کردند، زحمت کشیدند و منت بر سر بنده حقیر گذاشتند و توانستیم فوتبال بهتری را نسبت به گذشته ضمن احترام به همکاران خیلی خوبم آقای کمالوند و فکری ارائه دهیم. هر مربی سبک خودش را دارد و ما هم برای همه احترام قائل هستیم ولی توانستیم از ظرفیت بچه‌ها استفاده کنیم. سعی می‌کنیم تا الان که اختیار در دست خودمان بود با همان رویه این بازی را هم تمام کنیم ولی برنامه ریزی سخت است. اگر بازی ما پنج‌شنبه باشد باید تمرین پرفشار و اگر فردا باشد باید عرق گیری انجام دهیم. ۵۰-۵۰ است ولی کاری می‌کنیم که مدیریت شود. برنامه ریزی ما مربیان حداقل در نیم فصل برای درازمدت نبوده و متاسفانه شرایطی به‌وجود آمده که نشد برنامه ریزی کنیم. ای کاش تمام بازی‌ها را در یک ریتم جلو می‌بردند.

وی در مورد شایعه صحبتش با صنعت نفت آبادان گفت: تا الان که خدمت شما هستم تمام تمرکزم روی بازی با استقلال و اولویتم نفت مسجد سلیمان است نه با کسی صحبت کردم نه کسی با من صحبت کرده، اخلاق حرفه‌ای اجازه نمی‌دهد. باید در ابتدا این بازی را تمام کنیم. ماندنمان روی کاغذ یک سکته کوچکی دارد، انشاالله برطرف و بقا قطعی شود و بعدش با مدیریت و هیئت مدیره باشگاه صحبت می‌کنیم. انشاالله شرایط مهیا شود که با همین تیم ادامه بدهیم چون من اعتقاد دارم یک مربی با یک تیمِ در ثبات، می‌تواند به نتیجه برسد. تیم‌هایی که توانستند مربی‌های خودشان را ۲,۳ فصل نگه‌ دارند خروجی‌شان بهتر بود. ما یک شناخت نسبی هم از تیم نفت مسجدسلیمان پیدا کردیم، امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد که در خدمت مردم خوب مسجدسلیمان باشیم.

مهاجری در مورد شرایط سخت شهر خودرو که در ابتدای فصل سرمربی‌اش بوده و تیم استانش نیز هست اظهار کرد: به نظرم ما نباید در گذشته بمانیم چون آینده‌مان را از دست می‌دهیم. گذشته خیلی سخت بود. آن دو ماهی که در شهر خودرو کار کردم مدیرعامل و هیئت مدیره باور نمی‌کردند این تیم جمع شود و استارت کار را بزند؛ خدا را شکر که ما در آن سختی‌ها به لطف دوستان به خصوص آقای خداداد عزیزی که جا دارد از او تشکر کنم؛ در این زمینه تلاش کردیم و حتی تیم‌های استان قدس خیلی کمک کردند.

اگر حضور ذهن داشته باشید بازی اول مقابل آلومینیوم اراک ما کلا ۱۲ بازیکن داشتیم و حتی گلر ذخیره نداشتیم با همه آن مشکلات توانستیم یک امتیاز با ارزش بگیریم. مشکلاتی پیش آمد که ادامه همکاری مهیا نبود و در هفت بازی باقی‌مانده در خدمت مردم خوب مسجدسلیمان بودیم که انشاالله این بازی هم ختم به خیر شود تا امانتی که به ما سپرده شده به سر منزل مقصود رسانده باشیم.