بازیکن استقلال در لیست مازاد تیمش قرار گرفت

اگر به ابتدای فصل گذشته برگردیم، شاید کمتر کسی باور می‌کند که مسیر پیش‌رو برای امین قاسمی‌نژاد آنقدر بد پیش برود که تبدیل به نیمکت‌نشین شود.

قاسمی‌نژاد  نیم فصل دوم سال گذشته مورد توجه استقلال قرار گرفت اما مسئولان شهر خودرو رضایت‌نامه او را صادر نکردند. در ابتدای فصل، فرهاد مجیدی خیلی روی این بازیکن نظر نداشت اما با اصرار برادرش فرزاد و فشار هواداران مجوز جذب این بازیکن را داد. فرزاد مجیدی هم از او به عنوان برگ برنده دربی در نقل‌وانتقالات نام برد.

با شروع فصل، قاسمی‌نژاد در ترکیب استقلال بازی کرد اما رفته رفته از ترکیب دور شد. مشکلاتش با شهر خودرو بر سر رضایت‌نامه او را به طور کلی از فوتبال محو کرد. قاسمی‌نژاد که تصور نمی‌کرد با این شرایط روبرو شود به کادرفنی اعلام کرد که فقط در صورتی در استقلال می‌ماند که بازی کند. فرهاد مجیدی هم این بازیکن را در لیست خروج قرار داد اما مسئولان استقلال قاسمی‌نژاد را به صورت قرضی به گل‌گهر سیرجان دادند.

قاسمی‌نژاد در گل‌گهر هم توفیقی پیدا نکرد و بیشتر به عنوان بازیکن نیمکت نشین وارد مسابقات می‌شد. اکنون خبر می‌رسد که امیر قلعه‌نویی هم این بازیکن را در لیست خروج قرار داده است. حالا قاسمی‌نژاد باید برای رفتن به تیم دیگر از استقلال رضایت‌نامه بگیرد. 

بازیکن استقلال در لیست تیم مازاد

البته قلعه‌نویی همیشه این سیاست را دارد که اگر نتواند بازیکنان مدنظرش را بگیرد قاسمی‌نژاد را حفظ کند اما تا این لحظه مهاجم سابق استقلال جایی در تفکرات او ندارد.