نقطه تاریک لیورپول با یورگن کلوپ!

تیم فوتبال لیورپول در فینال ل یگ قهرمانان اروپا با نتیجه یک بر صفر مقابل رئال‌مادرید شکست خورد. این در شرایطی است که شاگردان یورگن کلوپ نبض بازی را در دست داشتند و ۲۴ شوت به سمت دروازه تیبو کورتوا شلیک کردند. از سوی دیگر رئال‌مادرید از تک موقعیت خود نهایت استفاده را برد تا کارلو آنچلوتی برای چهارمین بار جام قهرمانی این رقابت‌ها به دست بیاورد.

لیورپول در این فصل در سه فینال در رقابت‌های مختلف حضور داشته که علیرغم ۳۳۰ دقیقه تلاش، در هیچ‌یک از این بازی‌ها موفق به گلزنی نشده است. شاگردان یورگن کلوپ پیش از این در فصل جاری، دو بار چلسی را در فینال جام حذفی و جام اتحادیه در ضربات پنالتی شکست داده بودند. نکته قابل توجه این است که این دو بازی با نتیجه بدون گل در وقت‌های قانونی به پایان رسیده بود. حالا در دیدار فینال هم لیورپول باوجود موقعیت‌های زیاد گلزنی اما نتوانست در فینالی دیگر دروازه حریف را باز کند تا این ضعف عجیب همچنان ادامه داشته باشد.

 

نقطه تاریک یورگن کلوپ با لیورپول!

 

آیا مهاجمان به اندازه کافی خوب نیستند که در فینال‌ها گل بزنند؟ یا این یک مشکل روحی است؟ یا فشار زیادی بر روی بازیکنان وجود دارد؟ به هر حال هر چه که هست یورگن کلوپ باید به دنبال رفع آن باشد و باید ببینیم با در نظر گرفتن همه این شرایط، در تابستان امسال چه اتفاقی برای لیورپول پیش خواهد آمد.