استقلال 0 – نفت مسجدسلیمان 0 / استقلال بدون شکست در لیگ قهرمان شد

تیم فوتبال استقلال از ساعت 19 امشب آخرین بازی لیگ برتری خود را در ورزشگاه آزادی مقابل نفت مسجد سلیمان برگزار کرد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

با این تساوی شاگردان فرهاد مجیدی 68 امتیازی شده و بدون باخت قهرمان لیگ برتر شدند تا رکوردی جاودانه را در این رقابت‌ها ثبت کنند.

البته نفت مسجد سلیمان هم با این نتیجه ارزشمند خارج از خانه 22 امتیازی شده و در رتبه چهاردهم جدول فصل را به پایان رساندند.

داور: امیر سامان سلطانی

کمک‌ها: پوریا رحمتی و هیوا بهمنی

کارت زرد: رافائل سیلوا و ابوالفضل جلالی از استقلال/ میثم نقی‌زاده و مجتبی مقتدایی از نفت مسجد سلیمان

کارت قرمز: -

گل: -

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، عارف غلامی، صالح حردانی(61- ووریا غفوری) ابوالفضل جلالی، رافائل سیلوا، امیر حسین حسین‌زاده(71- ارسلان مطهری) زبیر نیک‌نفس(80- عزیزبک آمانوف) کوین یامگا(46- سبحان خاقانی) و آرمان رمضانی(61- رودی ژستد)

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب نفت مسجد سلیمان: علی محسن‌زاده، علیرضا دغاغله، امیر روستایی(74- احمد الجبوری) امین اسدی(65- پیمان میری) میثم نقی‌زاده، حسن مرادی‌فر، مجید عیدی، مجتبی مقتدایی(81- مصطفی ناییج پور) مسلم مجدمی، میلاد باقری و سید محمد خرم‌الحسینی(46- مهران امیری)

سرمربی: رضا مهاجری

دقایق حساس

دقیقه 7

علی محسن زاده در موقعیت تک به تک با صالح حردانی، ضربه بازیکن استقلال را راهی کرنر کرد.


دقیقه 22

روی فرصت خوب بازیکنان استقلال توپ با برخورد به مدافع نفت به کرنر رفت.


دقیقه 29

شوت جعفر سلمانی پس از برخورد به بدن مجید عیدی به موقعیت خطرناکی برای  استقلال تبدیل شد اما علی محسن زاده با هوشیاری توپ را به کرنر فرستاد.


دقیقه 34

امیر روستایی پس از دریافت پاس از پشت محوطه جریمه با پای راست به توپ ضربه زد اما شوت وی به شکلی خطرناک از کنار دروازه حسینی بیرون رفت.


دقیقه 38

آرمان رمضانی روی ارسال کرنر مهدی مهدی پور از سمت چپ زمین نفت مسجد سلیمان ضربه سر زد که البته سرعت ضربه وی پس از برخورد به پاهای امین اسدی کاهش یافت تا این توپ در اختیار محسن زاده قرار بگیرد.


دقیقه 43

آرمان رمضانی این بار قدر ارسال زیبای صالح حردانی را ندانست و ضربه سر وی با اختلاف زیادی از کنار دروازه نفت مسجد سلیمان بیرون رفت.


دقیقه 47

دروازه بان نفت مسجد سلیمان شوت امیرحسین حسین‌زاده را مهار کرد.


دقیقه 51

پاس بلند و پشت دفاع حردانی در منطقه مناسبی به رمضانی رسید اما ضربه او را محسن زاده دفع کرد. 


دقیقه 53

حرکت حسین زاده از سمت چپ و ارسال او برای رمضانی در بین راه به مدافع نفت برخورد کرد و تغییر مسیر داد که محسن زاده آن را مهار کرد.


دقیقه 59

ضربه ایستگاهی زیبای مهدی پور روی طاق دروازه نفت فرود آمد و به گل تبدیل نشد.


دقیقه 63

روی اشتباه مجید عیدی توپ در موقعیت تک به تک به سبحان خاقانی رسید اما تعلل او و در ادامه ضربه بد حسین زاده سبب شد علی محسن زاده این توپ را در دو ضرب مهار کند. 


دقیقه 68

ارسال زیبای جلالی این بار حسین زاده را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه سر وی به شکل خطرناکی از بالای دروازه نفت بیرون رفت.


دقیقه 69

شوت محکم پیمان میری از پشت محوطه جریمه استقلال با اختلاف کمی از کنار دروازه حسینی راهی اوت شد.


دقیقه 1+90

ارسال در عرض جعفر سلمانی به شکل خطرناکی از مقابل رودی ژستد عبور کرد.


دقیقه 3+90

ضربه فنی و پای چپ آمانوف به تیر افقی دروازه  نفت برخورد کرد.