روزبه چشمی و پاداش یک‌ فصل سخت+ عکس

پس از سپری کردن یک فصل حضور در لیگ قطر، روزبه چشمی یک بار دیگر استقلال و فوتبال ایران را برای ادامه دوران فوتبالش انتخاب کرد. بازیکنی که در میانه میدان برای آبی‌پوشان به میدان رفت اما پس از جدایی یزدانی و مرادمند، ناگهان وظایف او در پازل تاکتیکی مجیدی تغییر کرد.

اصولاً چشمی یک هافبک دفاعی کلاسیک است که بارها و بارها ثابت کرده است در این پست یکی از بهترین‌های فوتبال ایران به شمار می‌رود اما پس از حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی، وظایف روزبه تغییر کرد و او بیشتر به‌عنوان یک مدافع به میدان می‌رفت.

این مسئله سبب شد که حتی مربیان استقلال نیز در بسیاری از بازی‌های این تیم، از چشمی در خط دفاعی استفاده کنند به‌نوعی که این بازیکن در سال‌های اخیر و بخصوص امسال به‌عنوان یک مدافع انجام وظیفه کرد که اتفاقاً عملکرد بسیار خوبی را نیز از خود به نمایش گذاشت.

روزبه چشمی و پاداش یک‌ فصل سخت+ عکس

روزبه امسال و در لیگ برتر در 19 مسابقه برای استقلال به میدان رفت و در تمام لحظاتی که این بازیکن به میدان رفت، استقلال موفق به ثبت 14 کلین‌شیت شد. در واقع فقط در 5 دیدار و در زمانی که چشمی درون زمین حضور داشت، دروازه استقلال باز شد که آمار جالب توجهی برای این بازیکن به شمار می‌آید.

چشمی که در دیدار برابر شهر خودرو با بدشانسی دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد، دیدارهای پایانی تیمش را از دست داد اما قطعاً تلاش‌های او در خط دفاعی و پر کردن جای خالی یزدانی و مرادمند در ذهن هواداران استقلال باقی خواهد ماند.

او شب گذشته به‌همراه سایر بازیکنان در جشن قهرمانی شرکت کرد و جام لیگ بیست و یکم را بالای سر برد تا به آنچه که در این فصل استحقاقش را داشت، برسد.