قدر لحظات حضور در اردو را می‌دانم

مهدی شیری در مورد حضور خود در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم به این اردو اضافه شوم و بار دیگر به اردو بازگردم. اسکوچیچ پیش از این هم مرا دعوت کرده بود. قدر لحظه لحظه این اردو را می‌دانم و تمام تلاشم را می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشم. امیدوارم تمام بچه‌ها این اردو را به سلامت تمام کنند.

وی در مورد اینکه در رقابت با صلاح حردانی، دانیال اسماعیلی‌فر و صادق محرمی تا چه اندازه امیدوار به حضور در جام جهانی است، گفت:‌ تمام آنها بازیکنان بزرگی هستند برای همگی آرزوی موفقیت دارم اما من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا روندم روز به روز بهتر شود در ذهن من پوشیدن پیراهن تیم ملی در جام جهانی وجود دارد.

قدر لحظات حضور در اردو را می‌دانم

مدافع تیم ملی درباره فضای فعلی این تیم با توجه به قطعی نشدن دیدارهای دوستانه و اینکه آیا بازیکنان در این وضعیت انگیزه لازم را برای حضور قدرتمندانه در جام جهانی دارند، عنوان کرد: این سؤال را باید بزرگترهای تیم جواب بدهند اما امیدوارم برنامه‌ریزی خیلی بهتری برای تیم ملی شود. تیم ملی ما پتانسیل انجام کارهای بزرگ را دارد  و ما صددرصد نیاز برگزاری دوستانه بزرگ داریم. امیدوارم شرایط به شکلی شود که دستاورد خیلی خوبی برای تیم ملی کسب کنیم.

شیری در خصوص اینکه پس از جدایی از پرسپولیس شرایط خوبی در فولاد داشت، گفت: نمی‌خواهم در مورد پرسپولیس صحبت کنم اما خدا را شکر شرایطم در فولاد به لطف دوستان و بزرگان خوب بود. از جواد نکونام ممنون هستم که به من اعتماد کرد و توانستم شرایط خوبی پیدا کنم. امیدوارم فولاد در ادامه لیگ برتر موفق باشد البته به دلیل حضور در اردوی تیم ملی برای بازی با شهرخودرو در خدمت تیم نیستیم اما امیدوارم فولاد آخرین مسابقه‌اش را به بهترین شرایط ممکن تمام کند.

وی در خصوص احتمال باقی‌ماندنش در فولاد برای فصل آینده گفت: قراردادم تمام شده این قرارداد 6 ماهه بود و در ادامه راه باید دید خدا چه می‌خواهد.