محمودی: ما آماده بودیم

کاظم محمودی ، مدیر تیم فوتبال تراکتور با اشاره به حضور اعضای تیم تراکتور در ورزشگاه برای انجام بازی مقابل نساجی مازندران، گفت: باتوجه به اعلام برنامه‌ بازی دو تیم نساجی و تراکتور از سوی سازمان لیگ، تراکتور روز گذشته (دوشنبه 9 خرداد) به تهران سفر کرد و آماده برگزاری بازی بود.

وی در ادامه افزود: ما طبق برنامه، امروز (سه شنبه 10 خرداد) با اتوبوس از هتل به سمت ورزشگاه حرکت کردیم و زمانی که اعضای تیم به ورزشگاه رسید، خبر لغو بازی و ارجاع پرونده به کمیته انضباطی را در سایت سازمان لیگ مشاهده کردیم و آقای سهیل مهدی تماس گرفت و موضوع را اطلاع داد.

محمودی با تاکید بر اینکه اعضای تیم تراکتور طبق روال در ورزشگاه حضور پیدا کردند و آماده بازی بودند، بیان کرد: اعضای تیم نساجی نیز در ورزشگاه حضور داشتند و پس از اعلام سازمان لیگ از ورزشگاه خارج و راهی فرودگاه شدیم.

محمودی: ما آماده بودیم

مدیر تیم فوتبال تراکتور در ادامه با ابراز تأسف از شرایط پیش آماده برای این بازی، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، تحمیل هزینه اضافی به تیم‌ها دور از انصاف است و انتظار می‌رود با چنین اتفاقاتی شرایط برای فعالیت تیم‌های بخش خصوصی همچون تراکتور، نساجی، هوادار و پدیده سخت‌تر نشود و حمایت لازم از این تیم‌ها به عمل آید.