دو عاملی که مانع از پرسپولیسی شدن یک استقلالی سابق می‌شود

در آشفته بازار نقل و انتقالات که تحرکات غیر رسمی آن از چندی پیش آغاز شده است، یکی از بازیکنانی در سالهای اخیر عملکردی موفق داشته و بازی در تیم‌های پر هوادار پایتخت را هم تجربه کرده است، میلاد زکی‌پور مدافع چپ و مازندرانی تیم گل گهر است.

در حالی که از این بازیکن که سابقه بر تن کردن پیراهن استقلال را هم دارد به عنوان گزینه‌ای برای پیوستن به پرسپولیس یاد می‌شد، این انتقال تا حدود زیادی منتفی است و احتمال اینکه مدافع چپ گل گهر فوتبالش را یا در همین تیم ادامه دهد و یا به تیم صنعتی دیگری منتقل شود وجود دارد.

در این خصوص خبرنگار  کسب اطلاع کرد پیشنهاد مالی مطرح شده برای این بازیکن به پرسپولیس از نظر آن باشگاه بالا بوده و همین موضوع می‌تواند مانع بزرگی بر سر پرسپولیسی شدن این استقلالی سابق باشد.

گفته می‌شود پیشنهادی که باشگاه صنعتی سوم برای به خدمت گرفتن این بازیکن ارائه داده از رقم مطرح شده این بازیکن برای انتقال به پرسپولیس کمتر است. اما احتمال انتقال به این تیم صنعتی را باید به مراتب بیشتر از انتقال وی به پرسپولیس دانست. ضمن اینکه نباید احتمال ادامه همکاری زکی‌پور با گل گهر را هم نادیده گرفت.

دو عاملی که مانع از پرسپولیسی شدن یک استقلالی سابق می‌شود

پس از مطرح شدن نام زکی‌پور به عنوان گزینه نقل و انتقالاتی پرسپولیس، هواداران این تیم هم به دلیل کری خوانی‌های سابق این بازیکن در زمان حضورش در استقلال برای پرسپولیسی‌ها واکنش‌های مثبتی نداشتند که شاید این موضوع را هم بتوان مانع دیگری بر سر راه سرخ پوش شدن این بازیکن دانست.