استقلالی‌ها خیلی زرنگ هستند/ واضح حرف بزنند تا جوابشان را بدهیم

اسماعیل حلالی در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آخرین بازی لیگ برتر مقابل فجر شهید سپاسی شیراز گفت: از زمانی که پرسپولیسی‌ها متوجه شدند که قهرمان نمی‌شوند، انگیزه آنها پایین آمد و این مسأله کاملا مشخص بود. به طور مثال ما شهر خودرو را‌‌‌‌‌‌‌‌ بردیم اما آن طور که باید و شاید بازی نکردیم و موقعیت‌های زیادی از دست رفت. به نظر من از بعد از دربی کار از دست پرسپولیس در رفت و میزان اشتباهات بازیکنان تیم زیاد شد. از طرف دیگر با از دست رفتن جام حذفی، بازیکنان عصبی شدند، اما با این همه پرسپولیس باید برای فصل آینده تقویت شود تا بتوانیم باز هم قهرمان شویم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص یارگیری این باشگاه تا اینجا و نام‌های دیگری که برای حضور در این تیم به گوش می‌رسند اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس باید در پست‌هایی بازیکن بگیرد که نیاز دارد. ما گلر و دفاع وسط می‌خواستیم و فکر می‌کنم نیاز به دفاع چپ و راست خوب داریم تا مشکلات کمتر شود. ما یک بازی‌ساز هم نداریم که بتواند هم خوب پاس بدهد و هم خوب ضربه بزند. اگر بازیکنی با توانایی‌های احمد نوراللهی به تیم اضافه شود،‌ خیلی خوب خواهد بود. ما یک مهاجم شش دانگ‌ هم می‌خواهیم.

حلالی درباره فصلی که به پرسپولیس گذشت و این تیم نتوانست قهرمان شود، خاطرنشان کرد: به نظر من پرسپولیس با مهره‌هایی که داشت عملکرد بدی نداشت. ما اگر جام حذفی قهرمان می‌شدیم عملکرد تیم خیلی خوب بود، اما باید در نظر گرفت که چند بازیکن از تیم جدا شدند و جایگزینان مناسبی برای آنان به تیم اضافه نشد. پرسپولیس اگر می‌خواهد روند پنج سال قهرمانی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ تکرار کند، باید بازیکنانی را‌‌‌‌‌‌‌‌ به تیم اضافه کند که اصطلاحا کار را‌‌‌‌‌‌‌‌ دربیاورند.

استقلالی‌ها خیلی زرنگ هستند/ واضح حرف بزنند تا جوابشان را بدهیم

وی در خصوص جشن قهرمانی استقلال و اظهاراتی که آبی‌پوشان بعد از قهرمانی مبنی بر قهرمانی پاک داشتند، گفت: استقلالی‌ها خیلی زرنگ هستند که این طور حرف می‌زنند. آنها واضح صحبت کنند تا ما هم جواب آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌ واضح بدهیم. آنها با دو امتیاز کمکی که گرفتند توانستند تا آخر لیگ جلو بیایند و همین مسأله به آنها کمک زیادی کرد، اما به پرسپولیس چه کمکی شد؟ ما در سال‌های گذشته چهار هفته مانده به پایان لیگ قهرمان می‌شدیم، اما حالا آن ها دو هفته مانده تا آخر لیگ قهرمان شدند. ما باید قوی‌تر از اینها بشویم. ما به آنها تبریک گفتیم اما آنها در همه این سال‌ها حرف از حسن و حسین و بابا مسعود و دایی حمید زدند! ما نباید مثل استقلالی‌ها ناکامی را‌‌‌‌‌‌‌‌ گردن کسی بیندازیم و باید تلاش کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص وحید قلیچ دروازه‌بان دهه 60 سرخ‌پوشان در جشن قهرمانی استقلال و حواشی که در این باره به وجود آمد، افزود: من در این باره صحبت نمی‌کنم چون وحید قلیچ از من بزرگ‌تر است و شاید به او بی‌احترامی شود. هر کسی عقیده‌ای دارد و رفتاری انجام می‌دهد اما حضور او بی‌احترامی به هواداران پرسپولیس بود؛ هوادارانی که با این تیم زندگی کرده و حتی می‌میرند. خیلی از هواداران متأسفانه به خاطر نتایج پرسپولیس جان خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست دادند. احساسات هواداران پاک است و نباید با این کارها به آنها بی‌احترامی کرد. رفتار وحید قلیج سلیقه خودش بود اما او به هواداران بی‌احترامی کرد.