قدردانی ویژه رونالدو از هواداران یونایتد+ عکس

منچستر یونایتد فصل بسیار کابوس‌واری را پشت سر گذاشت. تصور می‌شد با توجه به خرید‌های بزرگ منچستریونایتد و بازیکنانی نظیر کریستیانو رونالدو ، رافائل واران و جیدون سانچو که این تیم به‌خدمت گرفت، آنها بتوانند در قامت یک مدعی در لیگ برتر انگلیس و حتی لیگ قهرمانان اروپا ظاهر شوند. با این‌حال شیاطین سرخ ابتدا زیر نظر اوله گنار سولسشر و بعد رالف رانگنیک روزهای سخت و البته تلخی را سپری کردند.

منچستریونایتد در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم ناکام ماند اما با وجود همه این‌ها باز هم کریستیانو رونالدو عملکرد قابل قبولی از خود ارائه داد. فوق ستاره پرتغالی در 37 سالگی نیز کاملا آماده نشان می‌دهد و در فصلی که گذشت به‌عنوان بهترین گلزن منچستر یونایتد نیز انتخاب شد.

رونالدو در فصلی که گذشت در 30 بازی لیگ برتر انگلیس برای منچستر یونایتد به میدان رفت و موفق شد آمار 18 گل و 3 پاس گل را از خود به ثبت برساند. عملکردی که در فصل بد منچستر یونایتد کاملاً قابل قبول بود. همچنین نمایش‌های این فصل کریستیانو رونالدو باعث شد که او از نگاه هواداران به عنوان بهترین بازیکن فصل باشگاه منچستر یونایتد انتخاب شود.

رونالدو در پست اینستاگرامی به بردن جایزه سر مت بازبی واکنش نشان داده است. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "از همه هوادارانی که به من رای دادند تشکر می‌کنم. من نمی‌توانم بیشتر از این به بردن جایزه سر مت بازبی در سال بازگشتم به اولدترافورد و لیگ برتر افتخار کنم.  این جایزه به همه هوادارانی تعلق می‌گیرد که در طول یک فصل بسیار سخت هرگز ما را ناامید نکرده‌اند. خیلی ممنون که همیشه در کنار ما بودید و به ما در بازگشت منچستریونایتد به مسیر کمک کردید. ما می‌دانیم که می‌توانیم روی شما حساب کنیم."

قدردانی ویژه رونالدو از هواداران یونایتد+ عکس