کار سرمربی بعدی استقلال خیلی سخت خواهد بود!

​بهمن طهماسبی ، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره شرایط آبی‌پوشان پایتخت پس از جدایی فرهاد مجیدی گفت: فرهاد یک تیم خوبی را تشکیل داده بود و انتظار داشتیم که تیمش را برای فصل بعد قوی‌تر ببندد اما پیشنهادی که در امارات  دریافت کرد، باعث شد از تیم جدا شود و ما به تصمیمش احترام می‌گذاریم.

او ادامه داد: البته مجیدی با استقلال قرارداد داشت اما در نهایت باشگاه رضایت داد که این مربی جدا شود. این مقداری عجیب است که فرهاد مجیدی رفت و قرارداد خود را با باشگاه اماراتی بست و حداقلش این بود که باید مبلغ رضایت‌نامه‌ای در اختیار باشگاه استقلال قرار می‌گرفت اما فرهاد مجیدی راحت به آن تیم اماراتی رفت. در کل برای فرهاد مجیدی‌ آرزوی موفقیت می‌کنم. درست است که خیلی‌ها ایراد می‌گیرند که این تیم اماراتی در رده‌های پایین‌تر لیگ اما فرهاد هدف‌های دیگری در ذهن دارد.

کار سرمربی بعدی استقلال خیلی سخت خواهد بود!

طهماسبی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که مجیدی از استقلال جدا شده است و کلی رکورد هم بر جای گذاشته است، کار سرمربی بعدی خیلی سخت خواهد بود و اگر مربی ایرانی که جانشین مجیدی باشد، کار بسیار سختی خواهد داشت. در حال حاضر جواد نکونام مثل دوران بازیگری‌اش عملکرد خوبی در دوران مربی‌گری‌اش داشته است. به نظر من هرکسی که سرمربی استقلال می‌شود، باید از او حمایت چون کار سختی در پیش خواهد داشت.

این بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که در شرایط کنونی، مربی خارجی به آبی‌ها بیشتر کمک می‌کند یا مربی خارجی؟ گفت: اگر مربی خارجی به استقلال بیاید، باید باکیفیت باشد اما گزینه‌های ایرانی هم می‌توانند به استقلال کمک کنند.

او در پایان درباره آینده تیم فوتبال استقلال با توجه به شرایط موجود این تیم گفت: کار خیلی سخت شده است. نتایج فرهاد مجیدی کار را برای هر مربی‌ای سخت کرده است. در حال حاضر به استقلال به عنوان یک تیم قهرمان نگاه می‌کنند. یکی از موفقیت‌های استقلال، تاثیر کادر مدیریت بود و امیدوارم برای فصل بعد هم آرامش در استقلال حکم‌فرما باشد تا دوباره شاهد موفقیت آبی‌ها باشیم.