آماده صعود به جام ملت‌های آسیا هستیم

«انوش دستگیر»، سرمربی تیم ملی افغانستان امروز (چهارشنبه) در  آخرین نشست خبری خود قبل از اولین بازی در رقابت‌های صعود به جام ملتهای آسیا گفت: تیم ملی با روحیه خوب آماده صعود به جام ملت‌های آسیا است.

وی گفت: ما برای بازی کاملا آماده هستیم و با تلاش تیم، افغانستان تیم اول گروه خواهد بود.

سرمربی تیم ملی افغانستان با اشاره به بازی‌های قبلی هند و افغانستان نیز گفت که دیگر هند در مقابل افغانستان شانسی ندارد و ما انتقام بازی‌های قبلی را نیز از این کشور می‌گیریم.

وی رویارویی امروز مقابل هنگ کنگ را مهم عنوان کرد و گفت: ما در چهار سال اخیر تمرین و مسابقات زیادی داشتیم تا بتوانیم برای نخستین بار در تاریخ به رقابت‌های جام ملت های آسیا صعود کنیم. 

انوش در خصوص ترکیب تیم نیز گفت: ما از استرلیا، آمریکا و همچنین 14 بازیکن از اروپا در ترکیب تیم داریم و اما به دلیل شرایط امنیتی و چالش‌های داخلی در افغانستان ما قادر به دعوت بازیکن نشدیم وامیدواریم به برگزاری لیگ‌های معتبر زمینه استعدادیابی در داخل افغانستان فراهم شود.

آماده صعود به جام ملت‌های آسیا هستیم

وی از تمام مردم افغانستان سراسر جهان و حمایت‌های شان از تیم قدردانی کرد و همه ملت افغانستان را به یک ملت شدن و یک صدا بودن دعوت کرد.

سرمربی تیم ملی افغانستان گفت: از هیچ تلاشی برای این اتفاق خوب برای مردم افغانستان دریغ نخواهد کرد.

فرشاد نور کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان نیز گفت: آخرین تمرین را در هند انجام داده و آمادگی کامل برای بازی داریم و همه اعضای تیم جز صعود به هیچ چیزی دیگری فکر نمی‌کند.

افغانستان امروز در اولین دیدار خود در رقابت‌های صعود به جام ملت‌های آسیا ساعت ۴ بعد از ظهر به وقت کابل به مصاف تیم ملی فوتبال هنگ کنک می‌رود.