توضیحات محمدی در خصوص وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس

‌محمد محمدی در حاشیه مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی سید جلال حسینی اظهار داشت: او از هم نسلان ما است، افتخار این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشتیم که چند سالی در تیم ملی کنارش بودیم. امروز هم در خدمتش بودیم، یک کار ارزشمند در بحث زیرساختی انجام داد، امیدوارم این اتفاقات حمایت شوند تا بقیه ورزشکاران هم در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند.

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد واریزی این باشگاه به حساب شهرخودرو و همچنین بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی عنوان کرد: پنجره به خاطر استوکس بسته بود، تمام تلاشمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌کنیم، دینی که به گردنمان است پرداخت کنیم و بتوانیم در موقع لازم پنجره را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باز کنیم.

توضیحات محمدی در خصوص وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود مذاکراتی با سجاد شهباززاده صورت گرفته و همچنین میلاد زکی‌پور از لیست خارج شده، اظهار داشت: بر اساس نیازهای کادر فنی و ضعف‌های سال گذشته بازیکن می‌گیریم، تمام بازیکنان مدنظر کادر فنی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به محض نهایی شدن اعلام می‌کنیم.

محمدی در مورد مذاکره با امید نورافکن گفت: او قرارداد دارد، صحبتی نشده، نورافکن بازیکن توانمندی است، اما با بازیکنی که تحت قرارداد است نمی‌توانیم صحبت کنیم. میلاد زکی‌پور مدنظر نبود، اما صحبت‌هایی در خصوص شهباززاده انجام شده بود.

وی در خصوص اینکه آیا انتقال زکی‌پور به خاطر فشار هواداران صورت نگرفت و یا اینکه از ابتدا در لیست حضور نداشت، عنوان کرد: وقتی اتفاقی نیفتاده اجازه بدهیم دیگر در موردش صحبت نکنیم. بالاخره ما برخی حساسیت‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در نظر می‌گیریم و سعی می‌کنیم هوادارانمان هم راضی باشند.

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا یحیی گل محمدی لیست خروجی ارائه داده، عنوان کرد: خیر، هنوز هیچ لیستی ارائه نداده است.

محمدی در خصوص شایعاتی که پیرامون جذب یک بازیکن خارجی مطرح شده، مطرح کرد: به بازیکن خارجی نیاز داریم، قطعا بر اساس نیازهای باشگاه سعی می‌کنیم بازیکنان مدنظر کادر فنی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جذب کنیم.

وی در مورد جدایی داوود فنایی و وضعیت مربی دروازه‌بان‌های تیم گفت: این مسئله هم در حیطه وظایف یحیی گل محمدی بود. از اول هم به ما اعلام کرد خودم با اعضای کادر فنی صحبت می‌کنم تا ببینیم به چه جمع‌بندی می‌رسیم. تا الان به این جمع‌بندی رسیدم که دیگر در خدمت فنایی و رحیم‌پور (بدنساز تیم) نباشیم. از هر دو آنها تشکر می‌کنم، سال‌های خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کنار باشگاه پرسپولیس بودند و بسیار زحمت کشیدند. برایشان آرزوی سلامتی دارم، اما متاسفانه امسال نمی‌توانیم در خدمتشان باشیم. جایگزین آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم قرار است گل محمدی ظرف 48 ساعت آینده به باشگاه معرفی کند تا مذاکره کنیم.

معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت سید جلال حسینی اظهار داشت: او بزرگ تیم است، مطمئنا تمام تلاشمان این است که شأن سید جلال حفظ شود، ان‌شاءالله با صحبتی که گل محمدی و حسینی انجام می‌دهند، تصمیم خوبی می‌گیریم.

محمدی در مورد جدایی حامد لک و اینکه او اولین خروجی پرسپولیس محسوب می‌شود، تصریح کرد: حامد جزو گلرهای خوب ما است، ظرف دو سه سال اخیر بین 5 گلر برتر ایران قرار داشت. همیشه کاندید حضور در تیم ملی بوده، اما به هر حال با نقل و انتقالاتی که صورت گرفت، او قطعا به فکر آینده‌اش بوده و دوست داشته به جایی برود که بازی کند. مطمئنا با توانمندی که دارد می‌تواند به هر تیمی کمک کند.