سروش رفیعی پرسپولیسی شد| بازگشت سروش به پرسپولیس

به نظر می‌رسد کار انتقال سروش رفیعی به پرسپولیس تمام شده است و این هافبک خلاق برای سومین‌بار پیراهن پرسپولیس را خواهد پوشید.

شاید جدایی از تیم بزرگی مثل پرسپولیس در یک مقطع و بازگشت دوباره به این تیم اتفاقی قابل درک و معقول به نظر بیاید و بارها برای بازیکنان مختلف رخ داده اما اینکه یک بازیکن بتواند در سه مقطع مختلف برای یک تیم بزرگ بازی کند نیازمند شانس آن بازیکن، روند آن باشگاه و البته جو هواداری است.

پرسپولیس در فصلی که فقدان یک هافبک بازی‌ساز که بتواند در میانه زمین توپ را بگرداند احساس می‌کرد قهرمانی را از دست داد تا دوباره ذهن‌ها معطوف به حضور سروش رفیعی در این تیم شود.

سروش رفیعی پرسپولیس شد

سروش  رفیعی میان هواداران پرسپولیس محبوبیت خوبی دارد و در دو مقطعی که پیراهن شماره ۷ پرسپولیس را در اختیار داشت دوران حضورش در این باشگاه طولانی نشد. در لیگ شانزدهم در زمستان پرسپولیسی شد و پس از کسب قهرمانی راهی لیگ ستارگان قطر شد اما پس از یک فصل حضور در الخور به پرسپولیس بازگشت.

بازگشت او مطابق انتظارها پیش نرفت و این بازیکن در لیست مازاد کالدرون قرار گرفت و پس از آن در شهرخودرو و سپاهان بازی کرد. اما بار دیگر شرایطی مهیا شده که او برای پرسپولیس به میدان برود.

شرایطی پیش آمده که یحیی گل‌محمدی او را در سبد تابستانی این فصل خود قرارداده است. سروش رفیعی نیز با پایان قراردادش مشکل خاصی بابت پرسپولیسی شدن ندارد و باید کار انتقال او را تمام شده دانست.

مدیران پرسپولیس منتظر بازگشت وی از قطر با پایان اردوی تیم ملی هستند تا به صورت رسمی با این بازیکن ۳۲ ساله شیرازی قرارداد همکاری بسته شود.