درخواست باشگاه استقلالی‌ از هوادارانش؛ به اینستاگرام مربیان نروید!

معرفی سرمربی تیم استقلال برای فصل جدید به یکی از جدی‌ترین چالش‌های مدیران این باشگاه تبدیل شده است. بعد از رد پیشنهاد سرمربیگری استقلال توسط جواد نکونام مدیران باشگاه به سراغ گزینه‌های متعددی رفتند.

اگرچه به‌طور رسمی هیچ نامی از سوی مدیران باشگاه استقلال درباره گزینه‌های مربیگری اعلام نشد اما در رسانه‌ها نام‌های متعددی مطرح شد. همین موضوع سبب شد تا بسیاری از طرفداران به صفحه اینستاگرام گزینه‌های مربیگری تیم‌شان بروند و پیام‌هایی را در قسمت کامنت‌ها برای آنها قرار بدهند.

درخواست باشگاه استقلالی‌ از هوادارانش؛ به اینستاگرام مربیان نروید!

حالا در واکنش به این اقدام از سوی طرفداران استقلال مدیران باشگاه معتقد هستند این موضوع باعث بالارفتن قیمت مربیان و اخلال در روند مذاکرات می‌شود. از این رو حجت کریمی عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال از هواداران خواسته به صفحه اینستاگرام گزینه‌های مربیگری نروند.

کریمی در این‌باره گفت:‌«هواداران به هیچ‌عنوان روی اسامی که اعلام می‌شود مانور ندهند و توجه نکنند تا تصمیم نهایی گرفته شود. یکی از این اسامی را آنقدر برایش کامنت گذاشتند که او در این یکی دو روز فارسی را یاد گرفت! هر روز یک‌سری اسامی مطرح می‌شود و نمی‌دانیم از کجا این اسامی را می‌آورند. خودمان خبر نداریم.»