کمیته فنی خواستار نشست با مهدوی کیا و اسکوچیچ

کمیته فنی در پی ناکامی تیم ملی امید در بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند و هم چنین شکست تیم ملی در برابر الجزایر خواستار برگزاری نشست با مهدی مهدوی کیا و هم چنین اسکوچیچ شده است. این دو مربی هیچ واکنشی به این درخواست نشان نداده اند.

البته مهدی مهدوی کیا بعد از اینکه به همراه تیم ملی امید به تهران برگشت سریعا برای بازگشت به آلمان برنامه ریزی کرد و زمان بازگشت او به تهران و حضور در نشست کمیته فنی مشخص نیست. تیم ملی امید در برنامه بعدی باید خود را برای حضور در دوره آتی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و ورودی المپیک 2024 پاریس آماده کند.

کمیته فنی خواستار نشست با مهدوی کیا و اسکوچیچ

ابراهیم قاسمپور سخنگوی کمیته فنی پیش تر گفته بود کمیته فنی در مورد ادامه همکاری مهدی مهدوی کیا با تیم امید تصمیم گیری می کند و مهدی مهدوی کیا باید با حضور در نشست کمیته فنی در خصوص دلایل حذف تیم ملی امید در تاشکند صحبت کند و هم چنین اگر قرار باشد حضور او در راس کادر فنی تیم ملی امید ادامه پیدا کند باید برنامه هایش را ارایه بدهد و در خصوص این برنامه ها صحبت شود.

اسکوچیچ

در مورد اسکوچیچ اما دیروز با صحبت هایی که از سوی علی اصغر مدیر روستا و ابراهیم قاسمپور مطرح شد اعضای کمیته فنی بر خلاف اخباری که در فضای مجازی شایعه شده موافق ادامه حضور این مربی در راس کادر فنی تیم ملی هستند و نشست کمیته فنی بیشتر پیرامون بررسی دلایل شکست و شنیدن صحبت های سرمربی تیم ملی است.

اعضای کمیته فنی به طور رسمی و جدی از میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال و یکی از اعضای این کمیته خواهان برگزاری نشست با مهدی مهدوی کیا و اسکوچیچ شده اند و قرار است زمان برگزاری این نشست از سوی دبیر کل هماهنگ و به اعضای کمیته فنی اعلام شود.

از آنجایی که اسکوچیچ در تهران به سر می برد به نظر می رسد نشست اعضای کمیته فنی با او در روزهای آینده برگزار شود.