رفاقت صمیمی دو ستاره تیم ملی فوتبال+ عکس

علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی شاغل در لیگ اردیویسه هلند به‌عنوان یکی از جوان‌ترین لژیونرهای تاریخ فوتبال ایران حالا کاپیتانی در تیم ملی‌ای را به عهده دارد که بازیکنان لژیونر زیادی چون خودش دارد.

یکی از این بازیکنان مهدی طارمی ستاره تیم فوتبال پورتو پرتغال است حالا با برچسب ۲۰ میلیون یورویی یکی از ارزشمند‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران به حساب می‌آید.

مهدی طارمی که تقریبا با تمام بازیکنان تیم ملی ارتباط خوبی دارد، معمولاً در اردوها بیشتر از همه با علیرضا جهانبخش خو می‌گیرد.

رفاقت صمیمی دو ستاره تیم ملی فوتبال+ عکس

طارمی که یک سال از علیرضا بزرگتر است در تیم ملی پشت سر او قرار می‌گیرد اما در زمین بازی همواره هر دو در کنار هم برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کنند.

صمیمیت این دو بازیکن با یکدیگر درون زمین هم نمود خاص خودش را دارد کما اینکه بعد از به ثمر رساندن گل مساوی ایران توسط علیرضا جهانبخش در برابر الجزایر، مهدی طارمی به‌عنوان اولین هم‌تیمی خودش را به او رساند تا در جشن شادی پس از گلش شرکت کند.

آنچه مشخص است اسکوچیچ و کادرش برای موفقیت در بازی‌های جام جهانی امید زیادی به هماهنگی و البته آمادگی این دو دوست صمیمی در کنار سایر بازیکنان دارند.