مدیر سرخپوش جواب همتایش را نداد

 باشگاه مس رفسنجان طی نامه‌ای خواهان جذب حسین پورحمیدی دروازه‌بان فصل قبل تیم آلومینیوم که تحت قرارداد باشگاه تراکتور است شد اما هنوز جوابی دریافت نکرده است.

ضعف تیم مس رفسنجان در دروزاه مربیان را بر آن داشت تا برای جذب یک دروازه‌بان خوب به باشگاه هشدار دهند. از این رو اعضای این تیم در نهایت به این نتیجه رسیدند با حسین پورحمیدی وارد مذاکره شده و او را جذب کنند. آنها در گفت‌وگو با این بازیکن متوجه شدند وی تحت قرارداد تیم تراکتور است. به همین دلیل طی نامه‌ای به باشگاه تبریز خواهان معاوضه این دروازه‌بان با دو بازیکن خود شدند.

آنها حتی در تهران ملاقاتی با زنوزی داشتند تا بلکه این انتقال را قطعی کنند ولی زنوزی دخالتی در این خصوص نکرد و رسیدگی به آن را به مدیرعامل باشگاه سپرد. از این رو میرمعصوم سهرابی است که باید جواب نامه مسی‌ها را بدهد.

مدیر سرخپوش جواب همتایش را نداد

با گذشت بیش‌از دو هفته از ارسال نامه باشگاه مس به باشگاه تراکتور برای جذب این دروازه‌بان، تراکتوری‌ها هنوز جوابی به این درخواست ندادند و اینطور به نظر می‌رسد که تمایلی برای این معاوضه ندارند. شاید تراکتوری‌ها در ازای این بازیکن پول می‌خواهند و دو بازیکن پیشنهادی مس برای معاوضه مورد تایید آنها نبوده است!