دوره ناظران فوتسال بانوان افتتاح شد

در آستانه شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان و آقایان و ضرورت برگزاری سمینار دانش افزایی پیش فصل ناظران داوری و داوران فوتسال، دوره سمینار دانش افزایی ناظران داوری فوتسال بانوان از صبح امروز ( یکشنبه 29 خردادماه)در هتل آکادمی ملی فوتبال آغاز شد.

بر همین اساس مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی با حضور حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون، خداداد افشاریان، رییس کمیته داوران و علی خسروی عضو کمیته داوران برگزار شد.

تدریس این دوره بر عهده پدرو گالان مدرس مطرح اسپانیایی و رییس کمیته داوران فوتسال فیفا است.

در این دوره دانش افزایی آخرین قوانین داوری فوتسال و نحوه نظارت تا روز 30 خرداد ماه به حاضرین در بخش هاى بانوان و آقایان تدریس می شود.

دوره ناظران فوتسال بانوان افتتاح شد

حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال در بخشى از مراسم افتتاحیه دوره ناظران داورى فوتسال بانوان گفت:امیدوارم این دوره، شروع کننده مسیر جدیدى برای فوتسال بانوان باشد و با الگو برداری و ایجاد یک مدل دقیق و جامع بتوانیم بستر رشد و توسعه داوری و نظارت داوری را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: از تلاش هاى همکاران خوبم در کمیته داوران همچنین حمایت هاى ریاست محترم فدراسیون قدردانى مى کند.

بحثی که در تمام دنیا در بخش آموزش و نظارت وجود دارد یکنواختی و ایجاد یک روند درست است که بتوان اطلاعات به روز و دقیق را در اختیار علاقمندان و ناظران قرار داد تا به هدفمان برسیم. هدف ما ایجاد مدلى دقیق و یکپارچه است تا بتوانیم با اصول و دقیق تر از گذشته گام برداریم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پایان گفت:از شما می خواهم بهترین بهره را از این دوره ببرید و با انتشار و انتقال دانش خود به دیگر ناظران، زمینه ساز توسعه و موفقیت در بخش نظارت داوری فوتسال باشید.

خداداد افشاریان، رییس کمیته داوران در مراسم افتتاحیه سمینار دانش افزایی ناظران داوری بانوان گفت: فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را به کار گرفت تا این دوره را برگزار کند.

با توجه به شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان و ضرورت برگزاری سمینار دانش افزایی پیش فصل ناظران داوری، این دوره با حمایت سرپرست و دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.

وی ادامه داد: همانطور که می دانید فوتسال همیشه مظلوم واقع شده و در بخش داوران و ناظران، مخصوصا بانوان این امر بسیار حس می شود.

ما از هیچ تلاشی برای موفقیت و روند رو به رشد شما ناظران دریغ نخواهیم کرد و با حمایت بیش از پیش از شما زمینه ساز توسعه و موفقیت تان در امر داوری فوتسال بانوان خواهیم بود.

رییس کمیته داوران در پایان گفت: فوتسال بسیار مظلوم است اگر دست به دست بدهیم میتوانیم قشر داوری و ناظران مخصوصا در حوزه فوتسال را در شرایط مناسب تری ببینیم.

از شما می خواهم رفتار حرفه ای داشته باشید تا بهترین ها را فرا گرفته و به فوتسال مخصوصا بانوان کمک کنید و در روند هر چه بهتر برگزاری لیگ فوتسال تاثیر گذار باشید.