پتکوویچ در یک قدمی استقلال ؛ انتظار هواداران به پایان می رسد؟

بر اساس ادعای سایت girondins4ever، احتمال همکاری ولادیمیر پتکوویچ با استقلال وجود دارد.

به گزارش پارس فوتبال، از صبح امروز نام سرمربی اسبق تیم ملی سوئیس به عنوان گزینه جدید استقلال مطرح شده است. در حالیکه گفته شده شانس ساپینتو بیشتر از پتکوویچ است اما گویا پتکوویچ – که بوردو – آخرین تیم او بوده، به استقلال نزدیک شده است.

در چنین شرایطی سایت girondins4ever، با استناد با اخباری که در فضای مجازی منتشر شده، از پتکوویچ به عنوان سرمربی احتمالی استقلال نام برده است.

این قضیه وقتی جدی می‌شود که میثم منیعی مدیرعامل باشگاه استقلال ، در صفحه اینستاگرامش استوری‌ای منتشر کرده که گویا به معنای نهایی شدن انتخاب جانشین فرهاد مجیدی است.

حالا همه منتظر هستند ببینند که پروسه طولانی انتخاب سرمربی آبی پوشان، نهایتا به چه شکل به پایان خواهد رسید. آیا ولادیمیر پتکوویچ روی نیمکت قهرمان لیگ برتر خواهد نشست یا ریکاردو ساپینتو – که برخی هواداران به صفحات غیراصلی! او در اینستاگرام رفته و از او خواسته‌اند به ایران نیاید – جانشین فرهاد مجیدی خواهد شد.

پتکوویچ در یک قدمی استقلال ؛ انتظار هواداران به پایان می رسد؟

احتمالا طی روزهای آینده این باشگاه از سرمربی جدیدش رونمایی خواهد کرد و از جوی که در فضای مجازی به راه افتاده، می‌توان اینگونه نتیجه گرفت که طرفداران فرش قرمز را برای پتکوویچ پهن کرده‌اند نه ساپینتو