استقلالی‌ها به ساپینتو زمان بدهند

امین منوچهری بازیکن سابق استقلال امروز یکی از حاضران در مراسم معارفه ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید آبی‌های پایتخت بود. منوچهری درباره حضور این مربی پرتغالی در استقلال گفت: ساپینتو شور و هیجان خاصی برای هدایت استقلال دارد. او از تجربه بالایی برخوردار است. در اروپا کار کرده و به‌طور حتم می‌داند که چگونه تیم را به شرایط آرمانی برساند.

او ادامه داد: توانایی ساپینتو بالاست و می‌تواند استقلال را به قهرمانی برساند و اعتقاد دارم با هماهنگی‌هایی که در تیم وجود دارد این اتفاق دور نخواهد بود.

استقلالی‌ها به ساپینتو زمان بدهند

مهاجم سابق استقلال با اشاره به جدایی فرهاد مجیدی گفت:‌ زندگی در جریان است. مجیدی برای استقلال زحمات زیادی کشید. تیم را قهرمان کرد اما با توجه به شرایطی که داشت از این تیم جدا شد و حالا باید استقلال مسیر جدیدی را در پیش بگیرد.

منوچهری درباره اینکه گفته می‌شود یک دستیار ایرانی به کادرفنی ساپینتو اضافه خواهد شد، تاکید کرد: من در اندازه‌ای نیستم که بتوانم در این خصوص صحبت کنم اما اعتقاد دارم پیشکسوتان باتجربه‌ای هستند که می‌توانند به‌عنوان دستیار پینتو به او کمک کنند.

وی افزود: هواداران باید صبور باشند و اجازه دهند سرمربی جدید کارش را انجام دهد و اگر این اتفاق بیفتد به‌طور حتم قهرمان خواهند شد.