رقم قرارداد گل‌محمدی با پرسپولیس مشخص شد

هفته گذشته رضا درویش مدیرعامل باشگاه  پرسپولیس  با حضور در یکی از برنامه‌های تلویزیونی، از رقم قرارداد یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس صحبت کرد که این موضوع با واکنش‌های زیادی هم همراه شد. صحبت‌های درویش اما بعد از چند ساعت توسط رسانه رسمی پرسپولیس تصحیح شد و از رقم چهل میلیارد تومان که اعلام شده بود برای قرارداد سه ساله نام برده شد!

این در حالی است که شنیده‌ها درباره رقم قرارداد سرمربی پرسپولیس با این باشگاه بالاتر از این رقم است و همین افشاگری رضا درویش در تلویزیون باعث شد تا رسانه باشگاه سراسیمه و البته هیجانی این خبر را اصلاح (تکذیب!) کند. 

در این خصوص شنیده می‌شود رقم قرارداد یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس در سال اول همکاری، ۱۴، در سال دوم ۱۸ و در سال سوم این رقم ۲۲ میلیارد تومان خواهد بود و به عبارتی این همکاری ۳ ساله برای پرسپولیس ۵۴ میلیارد تومان آب خواهد خورد که رقم شگفت انگیزی است!

رقم قرارداد گل‌محمدی با پرسپولیس مشخص شد

گل‌محمدی اما واکنش خاصی به صحبت‌های مدیرعامل باشگاهش در تلویزیون نداشت و تنها به این جمله که رضا درویش را در آن برنامه در تنگنا قرار دادند بسنده کرد. البته با ورود پرسپولیس و استقلال به بورس و با بارگزاری قراردادهای مربیان و بازیکنان پرسپولیس در سامانه کدال رقم این قرارداد و البته سایر قراردادها مشخص خواهد شد. باید دید این شایعه و شنیده صحت دارد یا نه!