بازگشت احساسی شجاعی به قائمشهر

علی شجاعی دو فصل قبل در حالی به پرسپولیس پیوست که با پیراهن نساجی عملکرد خوبی در سمت چپ خط میانی داشت و همین عملکرد باعث شد تا یحیی گل‌محمدی یکی از سهمیه‌های خرید لیگ برتری خود را به او اختصاص بدهد.

اولین تصویر از شجاعی که در ذهن هواداران پرسپولیس ثبت شد، صحنه گل از روی نقطه پنالتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود که منجر به صعود پرسپولیس به فینال شد و البته شاید جالب‌تر از این پنالتی حساس، خوشحالی شجاعی بود که یک دور کامل ورزشگاه را دوید و با شادی دیبالایی دور از هم‌تیمی‌ها این انرژی خود را تخلیه کرد.

بازگشت احساسی شجاعی به قائمشهر

شجاعی در طول فصل نیز کم و بیش به میدان رفت اما مصدومیت از ناحیه کتف باعث شد تا برای مدتی از میادین دور باشد و در ابتدای فصل نیز در دسترس گل‌محمدی قرار نگیرد. نکته جالب اینکه شجاعی در بازگشت به عنوان مدافع چپ عملکرد خوبی داشت و در بازی با سپاهان پاس گل سه امتیازی داد. سپس در برابر ویستاتوربین و مس رفسنجان پاس گل داد و برابر پیکان نیز توانست گلزنی کند.

با این وجود اما شجاعی در پرسپولیس به خط پایان رسید و در حالی که پس از پایان لیگ برتر انتظار می‌رفت با امضای قراردادی به مس ملحق شود اما نساجی را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد تا دوباره به این تیم مازنی بازگردد. نکته جالب اینکه پیشنهاد مس به شکلی بود که رد کردن آن عجیب به نظر می‌رسد اما پیشنهاد نساجی از سوی حمید مطهری باعث شد تا مسیر این هافبک چپ پا به زادگاهش کج شود.

علی شجاعی 25 ساله حالا پس از دو فصل حضور در پست غیرتخصصی به پست موردعلاقه اش در هافبک و وینگر بازخواهد گشت و امیدوار است که درخشش قبلی را در تیمی رقم بزند که هوادارانش از او استقبال خوبی کرده‌اند.