سعید صادقی در پرسپولیس/ بیوگرافی سعید صادقی

باشگاه پرسپولیس پس از کش و قوس‌های فراوان توانست هافبک فصل گذشته گل گهر سیرجان را راضی به حضور در جمع شاگردان یحیی گل محمدی کند.

از این رو سعید صادقی ظهر امروز با حضور در ساختمان باشگاه قرارداد خود را به مدت دو فصل با پرسپولیس امضا کرد تا مهم‌ترین خرید رسانه‌ای سرخپوشان لقب بگیرد.

صادقی در حالی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شد که پیش از او علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، سروش رفیعی، گئورگی گولسیانی، محمد مهدی احمدی و دانیال اسماعیلی فر را جذب کرده بود.

سعید صادقی (زاده ۵ اردیبهشت ۱۳۷۳ در ساری) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر راست برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

سعید صادقی در پرسپولیس/ بیوگرافی سعید صادقی

بیوگرافی سعید صادقی

سعید صادقی متولد 5 اردیبهشت 1373 در ساری مازندران، فوتبالیست است.

فوتبال را از کودکی آغاز کرد و در 23 سالگی به پیکان پیوست و هم اکنون در پست مهاجم برای تیم گل گهر سیرجان به میدان میرود.

180 سانتی متر قد دارد و شماره پیراهن 21 را بر تن میکند.

سعید صادقی در پرسپولیس/ بیوگرافی سعید صادقی

آغاز حرفه ای فوتبال

فوتبال خود را از دوران کودکی با پیوستن به آکادمی صنعت ساری آغاز کرد سپس سال 91 در 18 سالگی به تیم صبای قم ملحق شد ولی پس از یک سال به دلیل نرسیدن فرصت بیشتر از این تیم جدا شد.

در ادامه سال 1392 در 19 سالگی جهت گذراندن دوران خدمت سربازی به مدت 2 سال در تیم نیرو زمینی تهران توپ زد.

از مس تا خونه به خونه

سال 1394 به تیم «مس کرمان» پیوست و پس از یکسال از این تیم جدا و به تیم «خونه به خونه بابل» ملحق شد و تا سال 1396 در این تیم مشغول به بازی بود.

پیکان تا انتقال به شهر خودرو

سال 1396 در 23 سالگی به این تیم پیکان پیوست ولی پس از نیم فصل از این تیم جدا و به تیم شهر خودرو مشهد منتقل شد و تا سال 1399 برای این تیم به میدان رفت.

صادقی لیگ 98 – 97 با تیم شهر خودرو مقام چهارمی در لیگ برتر ایران را به دست آورد و به همراه این تیم در مسابقات لیگ قهرمان آسیا حاضر شد.

او مجموعا 64 بار پیراهن شهرخودرو را بر تن کرد و 7 گل برای این تیم به ثمر رساند.

سعید صادقی در پرسپولیس/ بیوگرافی سعید صادقی

ورود به گل گهر قلعه نوعی

سال 1399 در 26 سالگی با قراردادی 1 ساله به عضویت تیم گل گهر سیرجان درآمد و هم اکنون در این تیم مشغول به بازی است و با بازی های درخشانش در این تیم اسم خود را بر سر زبان ها انداخته است.

او تابستان 1400 در حالی که مورد توجه استقلال تهران بود قرارداد خود را به مدت 2 سال با این تیم تمدید کرد.

سعید صادقی در حال حاضر در لیگ بیست و یکم با زدن 7 گل و دادن 11 پاس گل به عنوان بهترین پاسور لیگ ایران معرفی شده است.

سبک بازی

وی بازیکنی توانمند و با هوش بوده و تکنیک خوب، سرعت مناسب، قدرت شوتزنی و مهارت در ارسال پاس های عمقی و قطری از خصوصیات بارزو او می باشد.

ازدواج

سعید صادقی در حال حاضر مجرد بوده و با کسی ازدواج نکرده است.

شاگرد گل محمدی بودم

من 18 سالگی به خدمت رفتم و 20 سالگی تمام کردم و بعد هم به مس کرمان رفتم، قبل از نیروی زمینی هم در صبای قم شاگرد آقای گل‌ محمدی بودم.