یک پرسپولیسی به تور استقلال می‌افتد؟

مسئولان استقلال با توجه به انتقادهای هواداران و عقب ماندن در بازار نقل‌وانتقالات به دنبال جبران مافات هستند و روزی نیست که دست روی بازیکنی نگذارند. یکی از مدیران استقلال پیشنهاد داده که سراغ شهریار مغانلو، مهاجم فعلی سپاهان و پرسپولیس بروند. 

مغانلو که چند فصل پیش در پیکان خودش را به فوتبال ایران معرفی کرد از این تیم راهی لیگ پرتغال شد اما یک فصل ناموفق را سپری کرد. او با قراردادی قرضی نیم فصل به پرسپولیس پیوست و عملکرد خوبی داشت. پس از پایان فصل، پرسپولیسی‌ها نتوانستند رقم قرارداد او را بپردازند و سپاهان با پرداخت آن مغانلو را به خدمت گرفت.

مغانلو یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد و باشگاه استقلال در صورتی که بخواهد این بازیکن را بگیرد کار سختی برای گرفتن رضایت‌نامه خواهد داشت. مسلما سپاهان با بازیکنانی که از دست داده بعید است اجازه جدایی مغانلو را صرف نظر از تصمیم او برای رفتن به استقلال بدهد.

استقلالی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات سراغ نفراتی مثل سعید عزت‌اللهی و محمد محبی نیز رفته‌اند که تاکنون موفق نبوده‌اند. تنها بازیکنی که مسئولان استقلال موفق به جذب آن شده‌اند، سجاد شهباززاده است که قراردادش با سپاهان به پایان رسیده بود. 

یک پرسپولیسی به تور استقلال می‌افتد؟