یک انتقال باور نکردنی در فوتبال ایران؛ بازیکن سرشناس پرسپولیس در راه استقلال

در شرایطی که باشگاه استقلال سخت به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای جایگزینی فرهاد مجیدی است، از این باشگاه خبرهای عجیبی به بیرون درز پیدا کرده است. استقلالی‌ها همزمان علاوه بر انتخاب سرمربی جدید در حال مذاکره با چند بازیکن سرشناس هستند.

در این بین، یک نفر به نمایندگی از رامین رضاییان، مدافع - هافبک فصل گذشته پرسپولیس با یکی از مدیران باشگاه تماس می‌گیرد و از ابراز علاقه این بازیکن برای پیوستن به استقلال صحبت می‌کند. این صحبت‌ها باعث تعجب مدیر استقلالی شد.

رضاییان که مورد غضب یحیی گل‌محمدی و رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس قرار گرفته است با آمدن دانیال اسماعیل‌فر، جای خود را در پرسپولیس تنگ دید و حتی گفته شد برای پیوستن به تیمی در قطر به این کشور سفر کرده است.

مدیر مذکور استقلال با تصور اینکه رضاییان قصد دارد با مطرح کردن نامش برای پیوستن به استقلال تیم پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی را برای ماندن در جمع سرخ‌پوشان تحت فشار قرار دهد، خیلی این صحبت‌ها را جدی نگرفت اما برخی‌ها نیز عنوان کرده‌اند رضاییان تمایل زیادی دارد به استقلال برود. 

این در حالی است که چند سال پیش که رضاییان به پرسپولیس پیوست قبل از آن با استقلال مذاکره کرده و حتی به مرحوم منصور پورحیدری گفته بود از بچگی استقلال بوده است که صحت و سقم این خبر تأیید یا تکذیب نشد!

یک انتقال باور نکردنی در فوتبال ایران؛ بازیکن سرشناس پرسپولیس در راه استقلال