پاداش عجیب رئال‌مادرید به ستاره خود در صورت بردن توپ طلا!

از امسال برخلاف دوره‌های قبلی، جایزه  توپ طلا  بر اساس عملکرد بازیکنان در طول فصل باشگاهی در نظر گرفته می‌شود. اگرچه نامزدهای کسب این عنوان در ۱۲ آگوست (۲۱ مرداد) مشخص خواهند شد اما می‌توان پیشبینی کرد که بازیکنان رئال به دلیل قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا، پیشتاز این جایزه هستند.

به گزارش کادناسر، قرارداد جدید وینیسیوس جونیور، وینگر ۲۱ ساله با رئال‌مادرید شامل ۱ میلیون یورو پاداش در صورت بردن توپ طلا است. این بازیکن برزیلی اخیرا برای تمدید قرارداد با مدیران رئال به توافق رسیده و به احتمال زیاد تا سال ۲۰۲۷ در سانتیاگو برنابئو ماندنی است. درحالیکه به نظر می‌رسد کریم بنزما شانس زیادی برای جایزه امسال دارد اما برخی دیگر معتقدند وینیسیوس جونیور هم می‌تواند توپ طلا را از آن خود کند. این وینگر برزیلی گل پیروزی کهکشانی‌ها مقابل لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند و با ۳ گل و ۷ پاس گل نقش مهمی در قهرمانی رئال در این مسابقات داشت.

علاوه بر این وینیسیوس در ۳۵ بازی لالیگا ۱۷ گل به ثمر رساند و ۱۳ پاس گل داد. بنابراین بااینکه بنزما پیشتاز توپ طلا است اما شانس وینیسیوس را هم نباید کم دانست. فقط زمان نشان خواهد داد که چه کسی درنهایت به این عنوان دست پیدا می‌کند اما پاداش ۱ میلیون یورویی وینیسیوس در صورت بردن توپ طلا، این روزها سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

 

پاداش عجیب رئال‌مادرید به ستاره خود در صورت بردن توپ طلا!