رونمایی از لباس فصل جدید میلان+ عکس

روسونری فصل گذشته و بعد از 11 سال موفق به فتح رقابت های سری آ ایتالیا شد و حالا هواداران تیم میلان مشتاق آغاز فصل جدید هستند. در اوایل فصل تابستان، این تیم نیز از لباس جدید خود رونمایی کرد. این بار از راه راه قرمز و مشکی در مساحت کمتری در روی لباس استفاده شده و همه یقه و آستین نیز به رنگ مشکی طراحی شده است. 

همچنین نقشی از پرچم ایتالیا روی سر آستین لباس جدید روسونری دیده می شود. جالب اینجاست در ویدئویی که سایت و صفحات اجتماعی باشگاه میلان به اشتراک گذاشته تصویر زلاتان ابراهیموویچ نیز دیده می شود و به عقیده بسیاری، این موضوع نشان می دهد این ستاره سوئدی قرارداد خود را با روسونری تمدید خواهد کرد.

رونمایی از لباس فصل جدید میلان+ عکس

در بیانیه رسمی میلان آمده است: "شرکت ورزشی جهانی پوما و باشگاه میلان امروز لباس اول این تیم برای فصل 2022/23 را با الهام از میراث میلانی و نسل جدید روسونری عرضه کردند. میلان که در سال 1899 تأسیس شده و از آن زمان تاکنون فوتبال را به سمت جلو سوق داده است. پایه مشکی، نوارهای سیاه و قرمز نمادین به شکلی درخشان از هویت میلان پیداست و این پیراهن دارای سه رنگ پرچم ایتالیا بر روی سرآستین و لوگوی میلان در قسمت بالایی و پشت لباس است."

رونمایی از لباس فصل جدید میلان+ عکس