نظر رئیس فدراسیون جودو درباره سرمربی تیم ملی فوتبال

آرش میراسماعیلی در مورد دلیل حضورش در ساختمان فدراسیون فوتبال همزمان با انجام ثبت‌نام انتخابات این فدراسیون اظهار داشت: این موضوع خیلی ناگهانی شد با رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قرار داشتم و به همین دلیل به فدراسیون فوتبال آمدم. در ساختمان فدراسیون درویش، حسن کامرانی‌فر و سایر دوستان را دیدم و واقعاً تصور نمی‌کردم امروز آخرین روز ثبت‌نام انتخابات فدراسیون است. برای افرادی که در ساختمان فدراسیون مشغول ثبت‌نام بودند آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم فوتبال ایران به سرانجام برسد.

وی افزود: همه مردم ایران استرس جام جهانی را دارند ما هم این استرس را داریم امیدوارم تیم ملی ما در جام جهانی قطر نتیجه خوبی بگیرد هرچند باید انتظارات از این تیم به حق باشند زیرا حریفان ما خیلی سرسخت‌ و قوی هستند. با این وجود امیدوارم تیم ملی خیلی خوب نتیجه بگیرد. هر چند من جودوکار هستم اما نزدیک به جام جهانی که می‌شویم عرق فوتبالی‌مان بالا می‌رود.

نظر رئیس فدراسیون جودو درباره سرمربی تیم ملی فوتبال

رئیس فدراسیون جودو در مورد اینکه اگر رئیس فدراسیون فوتبال بود برای تیم ملی سرمربی ایرانی انتخاب می‌کرد یا خارجی توضیح داد: این نفرین را در حق من نکنید (با خنده) واقعاً ریاست فدراسیون فوتبال کار بسیار سختی است زیرا همه مردم انتظار دارند و توقعات بالا است. فوتبال هواداران بسیار زیادی در داخل ایران دارد اما فردی هم که رئیس این فدراسیون می‌شود کار سختی دارد.

میراسماعیلی ادامه داد: به عنوان یک آدم عادی و فردی که هوادار فوتبال هم هستم و فوتبال را دوست دارم، دوست دارم سرمربی تیم ملی ما ایرانی باشد. 

وی در مورد اینکه کمربند قرمز بهتر است یا آبی، پاسخ داد: من سبز را بیشتر می‌پسندم. 

رئیس فدراسیون جودو در خصوص اینکه سیدرضا صالحی امیری اعلام کرده مشکل فدراسیون جودو به صورت موقت و فقط برای بازی‌های همبستگی‌‌های کشورهای اسلامی حل شود و با این وضعیت آینده این رشته چه خواهد شد، گفت: از  صالحی امیری و سجادی تشکر می‌کنم. یک جلسه با باخ در لوزان سوئیس داشتند. برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی رایزنی انجام دادیم طبق نامه دیزر رئیس فدراسیون جودو تیم ما مشکلی برای حضور در این مسابقات ندارد اتفاقات خوبی در راه است. سربسته می‌گویم متأسفانه به حدی خائن داخلی داریم و افرادی حضور دارند که تا حرفی را می‌زنیم مسائل را وارونه جلوه داده و سنگ‌اندازی می‌کنند.

میراسماعیلی گفت: برای همین بازی‌های کشورهای اسلامی سنگ‌اندازی می‌کنند تا کشور ما شرکت نکند اما لطف خدا حاصل شد و بنابر شد برای بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک با شرایط خاصی تیم را شرکت دهیم در روزهای اینده اگر دوستان اجازه بدهند و صبر کنند اتفاقات خوبی می‌‌افتد.