اظهارات مهدی تاج پس از ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال

مهدی تاج پس از ثبت نام در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: دوستانی از اعضای مجمع پیشنهاد دادند که در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کنم و امیدوارم بتوانیم حرکت مثبتی در حوزه فوتبال رقم بزنیم.

وی در مورد اینکه شاید از منظر قانونی نتوانید در انتخابات حاضر شوید؛ گفت: قانون عطف به ماسبق نمی‌شود. چون یک سال پیش این موضوع تصویب شده است؛ اما با این حال من مطیع قانونم. اگر نشود، اصلا اصراری نمی‌کنم.

نامزد فدراسیون فوتبال در مورد نواب رئیس خود گفت: آقایان نبی و قنبرزاده هستند. نبی در 4 دوره فدراسیون تجربیات خوبی را دارد و کاملا فوتبال به خصوص سیستم بین الملل را می‌شناسد. دوره‌ای که بودیم تیم دو بار به جام جهانی رفت و فکر می‌کنم در دوره قبل 10، 12 بازی دوستانه را انجام دادیم. کادرفنی هم رضایت داشت و امیدوارم بتوانیم کمک کنیم.

اظهارات مهدی تاج پس از ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در مورد اینکه شرایط فعلی فدراسیون شما را مجاب کرد که دوباره بیایید، عنوان کرد: بحث‌هایی شد که نمی‌توان همه چیز را اینجا گفت. هر رئیس فدراسیونی که بیاید، سه موضوع روی میز او خواهد بود. یک مسئله اساسنامه، دوم بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها است. خودم نایب رئیس آسیا هستم، می‌دانم که دو نامه کنفدراسیون آسیا و فیفا داده‌اند و این نامه ها بدون جواب مانده‌اند. احساس برخی این است که اگر نامه ها را بدون جواب بگذاریم ممکن است دردرسرهایی ایجاد شود. نمی‌خواهم کلماه تعلیق را به کار ببرم، اما درخواست فیفا و ای اف سی است. اگر می‌خواهیم با قوانین فیفا اداره شویم، باید این ضوابط را هم رعایت کنیم. در بازی با کامبوج بانوان آمدند و هیچ اتفاقی هم نیفتاد. به هرحال اینها خواسته نهادهای بین المللی است. موضوع سوم هم پول‌های بلوکه شده است. از زمان خودمان 9 میلیون دلار داشتیم و الان به 22 میلیون دلار رسیده است.