بازیکن جوان استقلال چشم ساپینتو را گرفت ؛ پدیده جدید آبی ها ؟!

عرفان باقری بازیکن جوان تیم استقلال که در روزهای گذشته در تمام جلسات فنی و تمرینی تیم استقلال حضور داشت از امروز به اردوی تیم فوتبال جوانان اضافه میشود. این بازیکن لاهیجانی در جلسات تمرینی استقلال همراه با دیگر بازیکنان تیم بزرگسالان در تمرینات استقلال شرکت کرده و در فوتبال درون تیمی نیز توانست با دادن ۴ پاس گل به ثمر رساندن دو گل نظر مساعد سرمربی پرتغالی استقلال را به خودش جلب کند.

پس از درخواست عبدالصمد مرفاوی از باشگاه ها برای در اختیار گذاشتن بازیکنان رده جوانان، در پایان آخرین تمرین آبی ها یک جلسه سرپایی بین ریکاردو ساپینتو، خسرو حیدری و عرفان باقری در محل تمرین برگزار شده و با توجه به درخواست فدراسیون برای حضور این بازیکن در اردوی تیم جوانان به او اطمینان دادند که از این بابت مشکلی برایش به وجود نخواهد آمد و جایگاهش در تیم بزرگسالان محفوظ است.

عرفان باقری در اردوی قبلی تیم فوتبال جوانان نیز تحت نظر عبدالصمد مرفاوی به انجام تمرین مشغول بود و از ساعت ۱۸ امروز نیز با حضور در کمپ تیم های ملی فوتبال تمرینات خودش را همراه با دیگر اعضای این تیم شروع و تا برپایی اردوی تیم فوتبال جوانان در ترکیه ادامه خواهد داد.

شایان ذکر است؛ مسئولان باشگاه استقلال نیز در این باره هماهنگی های لازم را با کمیته جوانان فدراسیون فوتبال انجام داده و ظاهراً نامه نگاری هایی هم در این ارتباط انجام شده است.

بازیکن جوان استقلال چشم ساپینتو را گرفت ؛ پدیده جدید آبی ها ؟!