خرید گران قیمت استقلال در لیست مازاد ساپینتو؟!

 تمرینات استقلال به صورت بسیار جدی پیگیری می‌شود و بازیکنان تیم زیر ذره بین ساپینتو سرمربی تیم قرار دارند. این در حالی است که سرمربی استقلال بدون هیچ شناخت قبلی اعضای تیم را زیر نظر گرفته و اعلام کرده که قرار نیست تمام نفرات حاضر در تمرینات در استقلال بمانند و تیم را همراهی کنند.

گفتنی است ساپینتو علاقه خاصی به بازیکنان جوان دارد و شرایط را برای این نفرات نسبت به بازیکنان پا به سن گذاشته ایده‌آل می‌داند. به همین دلیل این مربی در تمرینات از دو بازیکن تیم ابراز نارضایتی کرده و از آنها خواسته تا شرایط را برای خود در روزهای آینده تغییر دهند.

امین قاسمی نژاد و سجاد شهباززاده دو بازیکنی هستند که گویا ساپینتو از عملکردشان در تمرینات تیمی رضایت ندارد و این دو بازیکن باید طی چند روز آینده اوضاع خود را تغییر دهند زیرا در غیر این صورت سرمربی تیم نام آنها را در لیست خروجی باشگاه قرار می‌دهد.

البته شرایط این دو بازیکن متفاوت است چرا که باشگاه استقلال درباره قاسمی‌نژاد تصمیم به ارائه رضایت‌نامه وی دارد اما شهباززاده بازیکن تازه جذب شده تیم است که با مبلغ بالایی از سپاهان به استقلال بازگشته و مدیران تیم حساب ویژه‌ای روی او باز کردند.

خرید گران قیمت استقلال در لیست مازاد ساپینتو؟!